تبریز؛

راهیابی اثر هنرمند اهری به جشنواره فیلم کوتاه "سیه نا"در ایتالیا

اثر هنرمند اهری به جشنواره فیلم کوتاه "سیه نا" در ایتالیا راه یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،  فیلم داستانی « مردی، مزرعه ای» به نویسندگی و کارگردانی "امیررضا وهابی" که در شهر اهر ساخته شده است با کسب امتیازات لازم به جشنواره فیلم های کوتاه « سیه نا» راه یافت.  « مردی، مزرعه ای» فیلمی است  6 دقیقه ای  که داستان  مردی کشاورز و مترسک است که نشانه ای از امید و تلاش برای زندگی و فداکاری را نشان می دهد .

اميررضا و هابي متولد 1362 در اهر و  فارغ التحصيل رشته كارگرداني فيلم و تلويزيون از دانشكده صداوسيما است.

وي فعاليت سينمايي خود را از سال 1388 با فيلم "كيفر" آغاز كرد و به عنوان برنامه ریز و دستيار كارگردان در سريال هاي روزگار قريب، گاوصندوق، راه دور، هويت ، کیفر ، خانه پدری ، ضد گلوله ،  گلدان های زمستانی و ... فعاليت داشته است و  برنده جایزه  جشنواره فیلم دانشجویی با فیلم مقصد بوده  و با نمایش آن فیلم در جشنواره فیلم های کوتاه  اوبر هاوزن آلمان ،  حضور در جشنواره فیلم های خاص با فیلم بن بست  و بعنوان عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم باران ، جشنواره فیلم دانشجویی ، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر داخلی و جشنواره تئاتر کوتاه قره داغ  اهر به فعالیت هنری خود ادامه داده است .

گفتنی است ":سی یه‌ن"، یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم کوتاه در دنیاست و هر ساله از 24 تا 28 ماه نوامبر درشهر سیه‌نا کشور ایتالیا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.