نهمین فرودگاه بین المللی ایران مشخص شد

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي کشور از اضافه شدن فرودگاه يزد به جمع فرودگاه‌هاي بين‌المللي ايران نيز خبر داد و گفت: در حال حاضر 9 فرودگاه بين‌المللي در ايران فعال است كه در كنار 25 فرودگاه مرز هوايي که پروازهاي حج را انجام مي‌دهد و 20 فرودگاه داخلي زيرساخت اصلي هوايي ايران را تشكيل مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور؛ ابراهيم شوشتري در نشست تخصصي معرفي وظايف و مسئوليت‌هاي شرکت فرودگاه‌هاي کشور
گفت: به اين جمع بايد 9 فرودگاه وزارت نفت و چهار فرودگاه مناطق آزاد را اضافه كرد.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي کشور افزود: البته ساخت 4فرودگاه جديد در سقز، شهيد مدرس در خراسان و دو فرودگاه در گناباد و بروجرد نيز با همکاري دولت در حال ساخت يا مطالعه است.

وي درباره عملکرد پروازي فرودگاه‌‌ها نيز گفت: در هفت ماه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافران پروازهاي داخلي با رسيدن به 19 ميليون و 500 هزار نفر رشدي 10 درصدي را ثبت كرد و مسافران بين‌المللي در هفت ماهه ابتدايي امسال با رسيدن به بيش از 6 ميليون و 680 هزار نفر افزايشي 25 درصدي داشته است. بنابراين در مجموع نيز تعداد كل مسافران به بيش از 26 ميليون و 200 هزار نفر رسيده كه رشد 13 درصدي را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان مي‌دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: فرودگاه ، مشخص ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار