رضاییان: از خودم انتظار بیشتری داشتم

ملی‌پوش وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان گفت: رقابت جام باشگاه‌های آسیا از سطح بالایی برخوردار بود و فکر نمی‌کردم سطح این رقابت‌ها اینقدر بالا باشد.

مرتضی رضاییان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت جام باشگاه‌های آسیا از سطح بالایی برخوردار بود و خوب برگزار شد.

وی در خصوص مسابقات جهانی بیان کرد: رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری بسیار مشکل بود، زیرا وزنه‌برداران قدرتمندی در این رقابت‌ حضور داشتند و سطح خیلی بالایی داشت.

وی ادامه داد: حضور قوی‌ترین وزنه‌برداران جهان شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کرد، همانطور که شاهد بودیم حتی در وزن 69 کیلوگرم نیز رکورد‌شکنی داشتیم.

رضاییان در خصوص عملکرد داوری تصریح کرد: عملکرد داوری در رقابت جام باشگاه‌های آسیا خوب بود ولی در رقابت‌های جهانی آلماتی در حق کیانوش رستمی به ناحق داوری کردند.

وی در مورد رقبای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جهانی گفت: رقبای دسته 69 کیلوگرم خیلی قوی شدند، رقبای دسته 85، 105 و 105+ کیلوگرم نیز خیلی قوی بودند.

وی ادامه داد: انتظاراتم از خودم خیلی بیشتر از این بود و فکر می‌کردم عملکردم بهتر از این باشد.
رضاییان در خصوص نحوه برخورد مسئولان اذعان داشت: مسئولان در خصوص سلیمی خیلی مقصر هستند، پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی مسئولان سراغ وزنه‌برداران را نگرفتند و به نظر من این رفتار زشتی است.

وی افزود: بهترین و مدال آورترین رشته‌های ورزشی در ایران در رتبه اول کشتی و سپس وزنه‌برداری است، اما باز هم به نسبت، به کشتی اهمیت بیشتری قائل هستند و در این میان وزنه‌برداری مظلوم واقع شده است.

مرتضی رضاییان در خصوص امکانات اختصاص یافته به وزنه‌برداری گفت: این موضوع نیازی به گفتن ندارد، اما مسئولان به وزنه‌برداری کم لطفی می‌کنند و به نظر من خود مسئولان بیایند و غذاهای بی‌کیفیت وزنه‌برداران را تجربه کنند، بهتر است.

وی ادامه داد: یک وزنه‌بردار باید فکر و ذهنش درگیر وزنه‌ زدن باشد، نه اینکه بخواهد به نوع تغذیه‌اش هم فکر کند.

مرتضی رضاییان در پایان در خصوص عدم حضور ملی‌پوشان در هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: بهداد سلیمی و کیانوش رستمی نباید قبل از رقابت‌های جهانی نیز در لیگ حضور پیدا می‌کردند تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر می‌شدند و حضور نداشتن ملی‌پوشان در لیگ هفته سوم کاملاً منطقی است، زیرا فشار زیادی بر بدن وزنه‌بردار وارد می‌شود، خودم در حال حاضر شرایط بدنی مساعدی ندارم و از ناحیه زانو آسیب دیده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار