فاصله دو امتیازی تیم های صدر نشین با هفتم جدول فوتسال

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در تبریز / فردوسی برنده نبرد تازه واردها

مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف انجام شد و بر اساس آن وحید شمسایی در حالی در صدر جدول ایستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف انجام شد و بر اساس ان وحید شمسایی در حالی در صدر جدول ایستاد که نتایج هفته آینده می تواند حتی تیم هفتم جدول را به قهرمان نیم فصل اول تبدیل کند.

 
مس سونگون ورزقان ۱ – تاسیسات دریایی تهران ۵
 
گلها: بابک نصیری (مس ) ، وحید شمسایی ۲ و مجید رییسی ۲ و سعید احمدعباسی(تاسیسات)
 
در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان در خانه پذیرای وحید شمسایی و یارانش بود . این دیدار بین تیم های اول و سوم جدول رده بندی می توانست تا حد زیادی در تعیین قهرمان نیم فصل اول تاثیرگذار باشد. در این دیدار ابتدا وحید شمسایی تیم خود را با یک گل پیش انداخت و در نیمه دوم از حملات حریف استفاده کرد و با ضدحملات استادانه و دفاع منطقی توانست چند بار دیگر دروازه شاگردان تقی پور را بگشاید تا بازی با نتیجه ۵- ۱ به سود تاسیسات به پایان برسد تا وحید شمسایی به همراه تیمش به صدر جدول صعود کنند و منتظر نتیجه دیدار اخر هفته بمانند.
 
گیتی پسند اصفهان ۳ – پایاسازه تبریز ۱

 
گلها: احمد اسماعیل پور ۲ و سعید تقی زاده (گیتی پسند ) ،‌ علیرضا عسگری کهن (پایاسازه)
 
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با درخشش احمد اسماعیل پور و با نتیجه ۳-۱ تیم سختکوش پایاسازه آذربایجان را شکست دهد. در این بازی که نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسیده بود تجربه یاران محمد کشاورز به دادشان رسید و باز هم شاگردان مجید زارعی بی نصیب به خانه برگشتند تا اوضاعشان همچنان در جدول نامناسب باشد. تیم گیتی پسند هم با این سه امتیاز همچنان در رده هفتم قرار دارد اما فاصله اش با صدر جدول به دو رسانده و امیدوار به ادامه مسابقات می باشد.
 
حفاری اهواز ۵ – شهروند ساری ۱

 
گلها: مهران عالیقدر و میثم برمشوری و حسین فهیمی مقدم و بهزاد عظیمی و سعید کرمی (حفاری ) ، احمد دستیاران (شهروند)
 
دیدار تیم های حفاری اهواز و شهروند ساری نبرد دوباره ابطحی با شاگردان سابقش در حفاری بود. دیداری که در نیمه اول با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسیده بود با برتری پرگل شاگردان ناظم الشریعه به پایان رسید تا این مربی باز هم به توانمندی خود و تیمش در نیمه مربی ها مهر تایید بزند. تیم حفاری با این سه امتیاز دوازدهمین بازی بدون شکست خود را جشن می گیرد و حالا با شناخت توانایی بازیکنان، تساوی های متوالی حفاری به بردهای متوالی تبدیل شده و کم کم چهره مدعی به خود می بینند.
 
فردوسی مشهد ۴ – مقاومت البرز ۲
 
گلها: میثم خیام و علی فاخر و محسن نظام دوست و عمادالدین محمدی (فردوسی ) ، امین نصرالله زاده (مقاومت)
 
در یکی از دیدار های حساس پایین جدول تیم فردوسی مشهد توانست به خوبی در یک بازی خارج از خانه تیم حریف را تحت فشار گذاشته و با فاصله خوبی که در نیمه اول به برتری برسد . نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان نعمتی به پایان رسیده بود و در نیمه دوم تلاش شاگردان فلاح هرچند اختلاف را کم کرد اما در نهایت این تیم فردوسی بود که به هر سه امتیاز بازی دست یافت و کمی از منطقه خطر گریخت.
 
منصوری قرچک ۱ – میثاق تهران ۱
 
گلها: پیمان حفیظی (منصوری ) ، مجید حاجی بنده (میثاق )
 
دیدار تیم های منصوری قرچک و میثاق تهران نبرد تیم های شایسته ی لیگ بود که با مشکلات فراوان مالی به جای حضور در بالای جدول در میانه های جدول دست و پا میزنند. دو تیم با دو مربی باشخصیت و با شکل بازی متفاوت و روان در فوتسال ایران که جایشان در بین مدعیان خالی است. هر دو تیم با کمترین میزان دریافتی و امکانات به مصاف هم رفتند و هر نیمه به گل یک تیم ختم شد تا بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایا برسد و دو تیم هم امتیاز با هم در جایگاه هشتم و نهم قرار بگیرند.

 از نکات این دیدار می توان به تشویق رضا لک در هر دو نیمه بازی اشاره کرد که با توجه به اتفاقات هفته بیست و چهارم فصل گذشته بین لک و تماشاگران قرچکی در نوع خود جالب بود و از محبوبیت این مربی در قرچک خبر می داد.
 
دبیری تبریز ۵ – شهرداری ساوه۴

 
گلها: فرهاد فخیم ۲ و محمدحسین کوهستانی ۲ و بابک اکبری (دبیری ) ، مجتبی مریدی زاده ۲ و سجاد فتوحی و محمد شجری (شهرداری )
 
تیم فوتسال دبیری تبریز که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده ای روبرو بود در این هفته مقابل شهرداری ساوه به برتری رسید تا با چند برد متوالی هم اوضاع روانی خود را بهبود بخشیده و هم به جمع مدعیان باز گردد. شاگردان اصغری مقدم در این هفته مقابل یاران خوراکچی  قرار گرفتند.

تیم شهرداری ساوه هم که با مشکلات خاص خود همراه است و بعد از جدا شدن چندین بازیکن به دلیل اعتصاب، حالا بیضایی نژادو حسن زاده را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این بازی مصطفی ظریفیان را هم با کارت قرمز از دست داد تا اوضاعش وخیم تر از همیشه باشد. تیم شهرداری در پایان دوازدهمین هفته با ۴ امتیاز قعرنشین مطلق مسابقات است.
 
فرش آرای مشهد۴ – ماهان تندیس قم۳

 
گلها: علی اسعدی و رضا صوفی و عبدالرحمان سارانی و مسعود سعادتی (فرش آرا ) ، سعید قاسمی ۲ و ابوالقاسم عروجی (ماهان تندیس)
 
آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم های فرش آرای مشهد و ماهان تندیس قم برگزار شد و تیم میزبان موفق شد تیم ماهان تندیس قم را که هنوز در شوک تغییر در کادر فنی می باشد با شکست بدرقه کند.

شاگردان مرتضایی در این بازی به خوبی از حریف پیش افتادند و رقابت پایاپای دو تیم همواره به سود تیم مشهدی بود تا در پایان تیم فرش آرا بازی را با نتیجه ۴-۳ به سود خود پایان دهد. تیم ماهان تندیس هم فرصت صدرنشینی دوباره خود را از دست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار