مدیر امور فنی مناطق نفت خیز جنوب:

اجرای پروژه تزریق گاز برای ازدیاد برداشت از مخازن

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پروژه تزریق گاز برای ازدیاد برداشت از ١٢ مخزن حوزه عملیاتی این شرکت در دست اجرا است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، حمید دریس افزود: در همین حال این شرکت در کنار تزریق گاز، دیگر فناوری های جدید را برای ازدیاد برداشت دنبال می کند.
 
وی با اشاره به داخلی سازی قطعات مورد نیاز صنعت نفت به ساخت ٧٠٠ قطعه در شرکت نفت و گاز کارون از شرکت های بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب اشاره و اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت از جمله انواع توربینها را در دست اجرا دارد و در زمان حاضر پروژه ساخت توربینها به خوبی پیش می رود.
 
مدیر امور فنی مناطق نفتخیز جنوب، با اشاره به این که این شرکت برای ساخت بسیاری از تجهیزات و قطعات مورد نیاز برنامه ریزی کرده است، گفت: مناطق نفتخیز جنوب به دنبال موفقیت در کاربرد پمپهای اس.آر.پی که تعدادی چاه ها به این نوع پمپها مجهز و افزایش تولید داشته اند، است ؛ همچنین پمپ های آی. اس. آی و پی.سی. پی را نیز در مرحله آزمایش قرار داده است.  
 
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گستره ای به وسعت افزون بر ٤٠٠ هزار کیلومتر مربع در استان خوزستان و بخشهایی از استانهای بوشهر ، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام در زمینه تولید نفت، گاز و میعانات گازی از ٦٠ میدان هیدروکربوری کوچک و بزرگ فعالیت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار