آنچه در روی خط تهران پنج شنبه این هفته گذشت:

حکایت تعطیلی زود رس جایگاه های CNGچیه...!؟/ اتوبوس های تندرو یا کند رو...!؟ انتظار کی به پایان می‌رسد؟

در روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع های تعطیلی ناگهانی جایگاه های سوخت cng سد معبر وانت‌های میوه فروش در حوالی پاسگاه نعمت اباد، نبود دسترسی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به تاکسی، ترافیک سنگین در حوالی اتوبوس های تندرو و انتظار مسافران در ایستگاه های بی آر تی صورت گرفت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با آغاز فصل سرما استان تهران حال و هوای دیگری به خود می گیرد، شرکت ملی گاز هر سال به محض فرا رسیدن فصل سرما اقدام به تعطیلی تعدادی از جایگاه‌های سوخت CNGمی کند.
 
سال گذشته جایگاه‌های سوخت CNGدر بهمن ماه تعطیل شد اما امسال به محض مشاهده نخستین بارش تعدادی از جایگاه‌های سوخت تعطیل شد.
با خبر شدیم تعدادی از جایگاه های  سوختCNG از عصر روز   چهارشنبه حدود ساعت 18و 50دقیقه تعطیل شده است.
 
موضوع را با شرکت ملی گاز ایران در میا ن گذاشتیم و علت را جویا شدیم.

مجید بوجار زاده سخنگوی ملی شرکت گاز ایران گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته با سرمای زودرس مواجه شدیم. از روز دوشنبه موج جدیدی وارد کشور شد با توجه به پیش بینی هواشناسی از روز شنبه شدت سرما افزایش می‌یابد.
 
مصرف گاز خانگی نسبت به سال گذشته از یک ماه اخیر تاکنون بیش از 100میلیون متر مکعب افزایش پیدا کرده است.
 
برای حفظ شبکه گاز کشور تعداد محدودی از جایگاه‌های سوخت ان جی را تعطیل کرد در تلاشیم با کمک شهروندان و مصرف بنزین به جای گاز هموطنان این مشکل را روز سه شنبه هفته جاری برطرف سازند.
 
*حکایت سد معبر میوه فروشان پاسگاه  نعمت آباد به کجا می رسد...!؟

این روزها یکی از مهمترین دغدغه‌های شهر تهران ترافیک سنگین و  سد معبرهای نقاط مختلف این شهر بزرگ است.
 
این بار نیز اهالی پاسگاه نعمت آ‌باد در محدوده منطقه 18 بر روی خط تهران آمدند و گله دارند؛ در حاشیه بزرگراه آیت الله سعیدی میوه  فروشان باعث ایجاد سد معبر و ترافیک سنگین شده‌اند.
 
شهرداری برای جلوگیری از سد معبر و بار ترافیکی نیمه سنگین میوه فروشان اقدام  به گذاشتن  بلوک‌های سیمانی در این محدوده کرد.

اما میوه فروشان نیز چرخ دستی‌شان را در وسط خیابان مستقر کردند و نیمی از خیابان برای عبور خودروها باقی ماند.

 ترافیک سنگین بزرگ راه ‌آیت الله سعیدی در محدوده پاسگاه نعمت آباد مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.
 
روی خط تهران موضوع را پیگیر خواهد شد و امیدواریم هر چه سریع تر مسئولان چاره ای برای این معضل بزرگ بیاندیشند.
 
*زمان انتظار  دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی کی به پایان می رسد...!؟

ترافیک سنگین و نبود  دسترسی دانشجویان شهید بهشتی به سیستم حمل و نقل عمومی آن‌ها را به روی خط تهران آورد تا مسئولان چاره ای برای رفع مشکلشان بیاندیشند.
 
دانشجویان گله دارند از ساعت 4بعد از ظهر به بعد هیچ تاکسی برای رسیدن آن‌ها به مقصدشان وجود ندارد در صورتی که بیشتر کلاس هایشان تا ساعت 7شب برگزار می شود.
 
موضوع را دهقان مدیر تاکسی رانی منطقه یک در میان گذاشتیم، او در پاسخ اظهار داشت: ساعت 4بعد از ظهر معمولا زمان  اوج ترافیک است در تلاشیم از هفته جاری با تقویت خطوط منتهی به دانشگاه شهید بهشتی زمان انتظار سرویس دهی را به حداقل برسانیم.

 
*اتوبوس‌های تندرو یا کندرو...!؟، انتظار کی به پایان می رسد...!؟
اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه شهید چمران این روزها به دلیل بار سنگین ترافیک اغلب اوقات دیر مسافران به مقصد می رساند.
بار ترافیک سنگین خودروها از یک طرف و ساعت انتظار مسافران در ایستگاه‌های بی آر تی از طرف دیگر مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آ‌ورده است.
 
به طوری که بسیاری از شهروندان اغلب عصرها ساعت های طولانی در ایستگاه‌های خطوط  تندرو بزرگراه شهید چمران در صفوف طولانی در انتظار اتوبوس‌های تندرو به سر می برند.
 
موضوع را با پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران در میان گذاشتیم او در پاسخ گفت: ‌با توجه به وجود ترافیک سنگین در زیر پل پارک وی مجبور هستیم در بین ایستگاه بین راهی برخی از اتوبوس ها را به صورت خالی قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: بیش از 4سال است که حتی یک دستگاه اتوبوس را تحویل نگرفتیم.

سنندجی خاطر نشان کرد: شهرداری تهران برابر مصوباتش خریدهای خودش را انجام داده است اما به هر حال ما نیازمند تزریق اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی هستیم.

امیدواریم با تزریق اتوبوس به ناوگان خدمتمان را بهتر از گذشته در خطوط اتوبوسرانی به موقع انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: روی ، خط ، تهران ، پنجشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار