عجیب ترین ولخرجی‌های صورت گرفته توسط فوتبالیست‌ها

فوتبالیست‌ها‌ی سر شناس می توانند به واسطه دستمزدها‌ی میلیونی که دریافت می کند ولخرجی‌های عجیبی کرده و به این صورت خودرا در راس اخبار خبرگزاریها و مطبوعات قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، خریدن اتومبیل های گرانقیمت، داشتن خانه‌های لوکس ، تفریحات پرخرج و ...فقط بخشی از زندگی اشرافی فوتبالیست‌های رده اول جهان است. بعضی از مواقع آنان کارها‌ی عجیبی انجام می دهند که تعجب همه حتی هوادارانشان را هم برمی انگیزند.

در ادامه به برخی ولخرجی‌های عجیب صورت گرفته توسط فوتبالیست‌های معروف اشاره شده است:

جبرئیل سیسه: ملی پوش سابق تیم فوتبال فرانسه و باشگاه لیورپول حالا دیگر پا به سن گذاشته و در تیم ناآشنای باستیا در فوتبال فرانسه به عنوان مهاجم بازی می کند. سیسه با عنوان بازیکن سرعتی شهرت داشت و همواره مورد توجه باشگاههای بزرگ اروپا قرار داشت. او در سال 2005 مبلغ 2 میلیون پوند برای خرید عنوان "لرد سیسه" هزینه کرد. عنوان"لرد" فقط به برخی خانواده‌های اصیل اروپایی از سال 1086 میلادی به بعد اعطاء شد اما سیسه توانست این عنوان اشرافی را خریداری کند.  
ویلیام گالاس: او هم یک ملی پوش فرانسوی بود که در سن 37 سالگی از میادین فوتبال خداحافظی کرد. گالاس سابقه بازی در تیم‌های انگلیسی چلسی و آرسنال را هم داشته و دستمزد خوبی از آنان دریافت می کرد. وی مبلغ 350 هزار پوند هزینه کرد تا سراسر اتومبیل مرسدس Slr مک لارن خود را با فلز کروم پوشش دهد.اتومبیل گالاس با حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 100 در کنتر از 4 ثانیه همراه باروکش کروم برق خاصی در جاده دارد.

دیوید بکهام: ستاره سابق تیم ملی انگلیسی و تیمهای باشگاهی منچستر یوناتید و رئال مادرید از همان ابتدای شهرت بازیکن ولخرجی بود . اما عجیب ترین ولخرجی بکهام به مراسم ازدواجش با ویکتوریا مربوط می شود. جشن عروسی پرهزینه دیوید و ویکتوریا در سال 2009 برگزار شده نکته عجیب در این جشن خرید 2 عدد مبل سلطنتی از طلای خالص بود که برای بکهام در حدود 800 هزار پوند تمام شد.

ماریوبالوتلی: زمانیکه سوپرماریو در منجستر سیتی بازی می کرد هنوز مثل ماههای اخیر مورد هجوم انواع انتقادات شدو نیز به دلیل عملکرد ضعیف و گل نزدن‌های پیاپی قرار نداشت . ملی پوش ایتالیایی که علاقه ویژه‌ای به استتار نظامی دارد در همان سالها 160 هزار پوند برای استار کامل اتومبیل بنتلی خود خرج کرد . مهاجم فعلی لیورپول به غیر از اتومبیل ، موتور سیلکت خود را هم باطرحی نظامی روکش کرده است.

الحاجی ریوف: برترین بازیکن قاره آفریقا در سال 2003 در تیم لیورپول مشغول به بازی بود. این ملی پوش سنگالی زمانیکه کشورش با دوران قحطی مواجه بد بالغ بر 530 هزار پوند صرف روکش طلای اتومبیل کاویلاک خود کرد و همچنین موضوع انتقادات زیادی علیه ریوف به همراه داشت .

اوبافمی مارتینز: ملی پوش سابق تیم فوتبال نیجریه سابقه طولانی در ولخرجی دارد بطوریکه گفته می شد از 75 هزار پوند در آمد هفتگی اش 40 هزار پوند را فقط طی 2 روز آخر هفته خرج می کرد. یک شرکت حسابرسی حاضر شد با دریافت 300هزار پوند رسیدگی به در آمدهای مارتینز را برعهده نگیرد تا شاید کمی از ولخرجی‌های او بکاهد.

استفان ایرلند: بازیکن سابق منچستر سیتی در تیم ملی فوتبال ایرلند هم عضویت داشت. وی را استاد خرید‌های بی مورد می دانند. ایرلند انواع اتومبیلهای گرانقیمت با رنگهای نامتعارف از قبیل رنجروور سفید باشعله های صورتی آئوری R8 با رنگ سفارشی پیراهن منچسترسیتی و...را در اختیار داشت.
خانه 5 میلیون پوندی او هم پربود از وسایل غیر ضروری مانند چند آکواریوم ماهی غول پیکر، میز میلیارد که نام ایرلند بر روی آن حک شده بود، آکواریوم کوسه که در کف آشپزخانه او کارگذاشته شده بود و ...البته بروز برخی مشکلات حتی مانع از آن شد که ایرلند از آکواریوم کوسه استفاده کند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سیسه ، گالاس ، بکهام ، ولخرج ، دستمزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار