کتیرایی:

در فدراسیون کاراته صداقت وجود ندارد/آرین خود شناسنامه کاراته ایران است

مربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: متاسفانه بچه‌های تیم ملی کاراته حاشیه امینت ندارند و مسئولان در قبال افتخار آفرینی آنها قدرانی نکرده اند.

علیرضا کتیرایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رزمی‌کاران قشر مظلوم جامعه ورزشی هستند و احتیاج به کمک دارند.
متاسفانه یک عده از مسئولان در قبال زحماتی که این بچه‌ها متقبل شدند و افتخار آفریینی نمودند، آنگونه که شایسته بود با آنها رفتار نکردند و حق و حقوقشان را ندادند.

وی افزود: متاسفانه بچه‌های کاراته به هیچ وجه حاشیه امنیتی ندارند و زیر فشارعصبی قرار دارند و هر لحظه منتظرند که از سوی کمیته انظباطی فرا خوانده شوند.

کتیرایی در ادامه بیان داشت: مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند، چرا وقتی تیم کاراته ایران، در کومیته تیمی قهرمان جهان شد، پس از ورود به کشور حتی یک نفر از وزارت ورزش هم به استقبال این قهرمانان نیامدند؟ یا چرا تیم کاتای کشورمان که به عقیده تمام کارشناسان احتمال مدال‌آوری فراوان داشتند به مسابقات اعزام نشدند و در عوض چند نفر را به مسابقات اعزام کردند که هیچ کارایی برای تیم نداشتند.

وی افزود: در فدراسیون کاراته صداقت وجود ندارد، برای بچه‌های کاراته ناراحتم، به جای اینکه فدراسیون در جهت بهبود وضعیتشان قدم بردارد بر عکس عمل می‌نمایند و مدام بر علیه قهرمانان خود مصاحبه می‌کنند.

 کتیرایی تصریح داشت: شما ببینید که رییس فدراسیون در مورد سعید احمدی، علی فداکار و گنج زاده چه صحبت‌هایی کرده است!

مربی سابق تیم ملی خاطر نشان شد: درست است که مشکلات و مسائل یک خانواده باید دورن خانواده مطرح و حل وفصل شود، ولی وقتی بزرگ خانواده خودش بر علیه خانواده مصاحبه می‌کند، دیگر جای گله از باقی اعضای خانواده نیست!

وی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون تا به حال چند نفر از بزرگان و پیشکسوتان کاراته را دور هم جمع کرده که مشکلات خانواده کاراته را حل وفصل کند؟
 
وی بیان داشت: باید خیلی مسائل در فدراسیون کاراته روشن شود، از مسئولان کاراته می‌خواهم که فرافکنی‌ نکنند و به مردم بگویند چه شد که در مسابقات جهانی آلمان یک روز مانده به تیم اعزام شد؟! آقایان توپ را در زمین سفارت آلمان نیندازند و کوتاهی خود را قبول کنند!
 
وی در ادامه گفت: چرا کسی که قرار نبود اعزام شود و اصلا در تیم ملی جایی نداشته چندین بار برای مصاحبه به سفارت آلمان رفته است، چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان هیچ گونه عکس العملی در برابر این کوتاهی از خود نشان نمی‌دهند؟!
 
وی تاکید کرد: بزرگترین مشکل در فدراسیون کاراته وجود خود آشوری است، شما ببینید که همه پیشکسوتان گفته‌اند تا وقتی که وی حضور داشته باشد در کاراته وارد نمی‌شود.
 
کتیرایی خاطر نشان کرد: کاراته ایران به قدری بزرگ است که اگر همه بزرگان کاراته دورش بنشینند، می‌توانند از این سفره بخورند ولی متاسفانه چند نفر هستند که به سهم خود قانع نیستند.
 
کتیرایی در پایان برای محمود آرین خو آروزی موفقیت نمود و گفت: وی از پیشکسوتان کاراته هستند و بزرگیش به کاراته ثابت شده است. آرین خود شناسنامه کاراته ایران بوده و بسیار قابل احترام است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، تیم ملی ، کتیرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار