ماتیاچی: فتل هدیه خداحافظی من بود

مارکو ماتیاچی مدیر اسبق تیم فراری گفت انتقال سباستین فتل از ردبول به فراری، هدیه خداحافظی او به این تیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری همکاری ۵ ساله خود با فرناندو آلونسو را در انتهای این فصل به پایان رساند و از فصل آینده، سباستین فتل را در لباس قرمز رنگ این تیم خواهیم دید.

ماتیاچی که در روزهای گذشته از سمت مدیریت تیم فراری کنار رفته بود نخواست در مورد استعفای خود حرفی بزند.
او گفت: نه الان و نه در آینده هیچ وقت دوست ندارم درباره این اتفاق صحبتی داشته باشم. با ذوق و شوق بسیار زیادی کار کردم و با تمامی پرسنل تیم همان هیجان را داشتم. خودم را شکست خورده نمی بینم.

وی افزود:۱۵ سال است که در فراری مشغول به کار هستم و کار کردن در چنین شرکت فوق العاده ای برای من یک شانس بزرگ محسوب می شود. هیچ کسی هم نمی تواند این تجربه را از من بگیرد.

ماتیاچی ادامه داد:چیزی که شما را نکشد، قطعاً شما را قوی می کند. این مثال را همیشه می زنند و من فکر می کنم در مورد من هم صدق می کند.باور دارم قدم هایی که در فراری برداشتم گرچه در ابتدا قدم های کوچکی شمرده می شد، اما در آینده این قدم ها بسیار و حساس دیده می شوند.برای ماروزیو از دل و جان آرزوی موفقیت دارم. او متخصص بسیار دانایی است. اطمینان دارم تیم به موفقیت های بسیاری دست پیدا می کند. هم طرفداران منتظر این موفقیت هستند و هم من. چون من یکی از طرفداران پر و پا قرص اسکودریا هستم.ماتیاچی به غیر از این باور دارد حضور داشتن فتل در فراری، هیجانی دوباره به تیم می دهد.

او گفت: در جریان تست های ابوظبی عکس های فتل را در گاراژ فراری دیدم. حضور داشتن او در میان اعضای تیم حرکت و شوق تازه ای در میان آنها ایجاد می کند. اگر بنویسید سباستین هدیه خداحافظی من به فراری است، ناراحت نمی شوم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار