معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۳۹ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل پروژه جاده باغچه سادات - جلیل اختصاص داده شد

معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبوبراحمد گفت: ۳۹ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل پروژه جاده باغچه سادات - جلیل اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛  علی حسن نوروزی  ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی این شهرستان، اظهار داشت: اعتبارات چرام در 17فصل تهیه وتدوین شده که بیشترین میزان اعتبار در فصل راه ومسکن وعمران شهری وروستایی است.

وی افزود :اعتبارات شهرستان چرام در سال 93 از محل اعتبارات استانی 4میلیارد و117میلیون تومان ، تخصیص درآمد نفت بیش از 2میلیارد و800میلیون  تومان که سر جمع آن بیش از 6میلیارد و 900 میلیون تومان است.

نوروزی گفت:سهم چرام از اعتبارات ماده 180بیش از 80 میلیارد ریال بوده و مجموع اعتبارات اختصاص داده شده این شهرستان در سال 93بیش از 180 میلیارد ریال است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای زیبا سازی فضای شهری بیش از یک میلیارد تومان به شهرداری چرام اختصاص داده شد که عمده ترین پروژه آن پارک ولایت در مرکز این شهر ببوده که امیدواریم در موعد مقرر برای استفاده مردم به بهره‌برداری برسد.

نوروزی افزود: مابقی اعتبارات در حوزه کشاورزی ،گردشکری وحمل ونقل وفضاهای آموزشی اختصاص داده می‌شود.

نوروزی گفت:در خصوص تخصیص اعتبارات در سال 93، باید بگوئیم که سال کم نظیری بود که دولت به موقع بودجه را به مجلس برد و درست توزیع کردکه تا الان 75درصد اعتبارات در استان براساس برنامه زمان بندی توزیع شده است.

وی به مهم ترین پروژهای شهرستان چرام اشاره و عنوان کرد: برای احداث و تکمیل راه سادات باغچه جلیل 3میلیارد و500میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180و 425میلیون تومان از اعتبارات استانی که در مجموع 3میلیاردو900میلیون تومان بوده به این پروژه ملی اختصاص داده شد.

نوروزی افزود :برای ورودی های شهر چرام یک میلیارد تومان واز اعتبارات استانی برای تکمیل مصلی شهر چرام 200میلیون تومان اختصاص داده شد.که امیدواریم بتوانیم این طرح‌ها را به موقع برای خدمات رسانی به مردم خوب شهرستان چرام به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم

برچسب ها: شهرکرد ، یاسوج ، راه ، چرام ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.