صاحب باشگاه فوتبال شوید؛

با این بازی آنلاین قدرت مربیگری خود را به چالش بکشید

علاقمندان به مربیگری تیم‌های فوتبال بازی آنلاین cupfa را از دست ندهند. در این بازی شما مربی تیمتان هستید و با ترکیب و خرید بازیکن سعی دارید تیم اول باشید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی می‌توانید باشید این بازی را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی رایانه‌ای "کاپ‌فا" به صورت آنلاین  برای گروه سنی 3+ ساخته شده و تاکنون بالغ بر 30 قسمت جدید و جذاب به آن اضافه شده است. این بازی به نویسندگی منصور بهجتی  فعالیت خود را در میان گیم‌های آنلاین ایرانی از یک‌سال پیش آغاز کرده و در این مدت علاوه بر جذب کاربران پیشرفت چشم گیری در امکانات و بخش‌های بازی داشته است. بازی آنلاین و فوتبالی کاپ‌فا باعنوان مربی تیم خود باشد، با پنج مرحله شامل موارد ذیل آغاز می‌شود:



تیم خود را ایجاد کرده و مدیریت کنید، بازیکنان را تمرین داده و در ترکیب قرار دهید، دارایی‌ها و هواداران باشگاه را مدیریت دهید، در لیگ‌ها و جام‌ها شرکت کنید و تیم خود را مطرح کنید و جایزه بگیرید و در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی فوتبال برای ایرانی‌ها حضور داشته باشید.

به عقیده مدیرتیم سازنده بازی، هدف اصلی بازی کاپ‌فا بی نیاز کردن تمامی کاربران ایرانی از بازی‌های خارجی و بازی‌هایی که در ایران سرور دارند، است. براین اساس از ابتدای عرضه بازی تاکنون بالغ بر30 قسمت جدید و جذاب به بازی اضافه شده که بازی کردن را برای همه کاربران لذت بخش و واقعی‌تر می‌کند.



همچنین امکانات جدید برای بازی بخش شبکه اجتماعی نیز به بازی اضافه شده تا در کنار بازی فوتبال یک شبکه اجتماعی و فعال فوتبالی نیز باشد. کاربران می‌توانید با عضویت در بازی مربیگری آنلاین فوتبال کاپ‌فا هم صاحب یک تیم فوتبال شوند و به بازی بپردازید و هم از بخش شبکه اجتماعی و گروه‌های فعال فوتبالی استفاده کنند.

شبکه اجتماعی فوتبالی کاپفا یکی از قوی‌ترین شبکه‌های فوتبالی فارسی زبان می‌باشد که تمامی فوتبال دوستان فارسی زبان می‌توانند در این شبکه به فعالیت و تبادل نظر بپردازند. علاقه مندان برای بازی می‌توانند به وبسایت بازی کاپفا به نشانی www.cupfa.ir مراجعه کنند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
فقط تو یه جمله
خارق العاده هست
تو بازی های ایرانی این سبکی این بازی توش کمترین تقلب و تخلف صورت میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ozil
۱۴:۱۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
من خودم حدود 6 ماهه عضو این سایتم ، بازی جالبیه .
البته اگر تیمت قوی بشه دیگه معتادش میشی ، مثل خودم .
آخرین اخبار