مرگ تدریجی آیپد؛

آیفون 6 پلاس جای آیپد را می‌گیرد!

با نگاهی به اطلاعات به دست آمده از کاربران متوجه می‌شویم که تبلت‌ها در خواندن برنامه‌های کاربردی تصویری و همچنین دیدن اطلاعات ذخیره شده در pocket بیشترین استفاده را دارند. کابران آیفون 6 پلاس 80 درصد محتوای ذخیره شده در حساب کابری pocket خود را با تلفن همراهشان و 20 درصد مابقی را با آیپد چک می‌کنند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ وقتی گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ وارد بازار شدند بخاطر صفحه نمایش بزرگشان مورد تمسخر علاقه مندان دنیای تکنولوژی قرار گرفتند. اگر شما به دنبال خرید یک گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ هستید می‌توانید یک تبلت بخرید اگرچه بسیاری از مردم دقیقا همین کار را انجام داده‌اند و همین امر باعث شد که این نوع دستگاه‌ها کم کم اسم تبلت را به خود بگیرند.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مردم را متقاعد کردند که صحبت کردن با گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگی دارند کار احمقانه‌ای است چون این نوع دستگاه‌ها فقط زمانی لازم هستند  که ما بخواهیم از آنها در وب گردی یا از رسانه استفاده کنیم.


استفاده از رسانه یک ویژگی خوب محسوب می‌شود اگرچه تبلت‌ها بهترین گزینه برای استفاده از رسانه هستند. توانایی‌های گوشی‌های هوشمندی که دارای صفحات بزرگی هستند را می‌توان همان کار را در تبلت‌ها با صرف زمان و هزینه کمتر فراهم کرد. اپل از جمله شرکت‌هایی است که همیشه در صحنه رقابت حضور داشته ولی آیپد مینی این شرکت جایگاه خود را از دست داده  است.

برای اولین بار انتظار می‌رود که آیپد با کاهش فروش مواجه شود. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از pockets انتظارمی‌رود هیچ راهی وجود ندارد تا فبلت‌ها جلوی فروش تبلت‌ها را بگیرند چرا که فبلت‌های اپل به دلیل گرانی کمتر خریداری می‌شوند. با نگاهی به اطلاعات به دست آمده از کاربران متوجه می‌شویم که تبلت‌ها در خواندن، برنامه‌های کاربردی تصویری و همچنین دیدن اطلاعات ذخیره شده در pocket بیشترین استفاده را دارند.

کابران آیفون 6 پلاس 80 درصد محتوای ذخیره شده در حساب کاربری pocket خود را با تلفن همراهشان و 20 درصد مابقی را با آیپد چک می‌کنند. اما در مورد گوشی آیفون 5s، کاربران 55 درصد محتوای pocket را با گوشی خود و 45 درصد مابقی را با آیپد چک می‌کنند. با استفاده از اطلاعات به دست آمده از pocket می‌توان فهمید که کاربران بیشتر ویدیوهای خود را در دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر نگاه می‌کنند در صورتی که دستگاه‌های آیپد خود را کنار گذاشته‌اند.


اگر شما یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ یا یک تبلت دارید علاقه مندیم نظرات و پیشنهادات شما را پیرامون استفاده از این نوع دستگاه‌ها را بشنویم. آیا تبلت‌ها انتظارات شما را برآورده کرده‌اند یا گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ مانند آیفون 6 پلاس، ال جی جی 3، نوت 4 یا نکسوس؟ 

گزارش از حسین جاهدی

برچسب ها: آیفون ، آیپد ، تبلت ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار