رئیس دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت خبر داد

همکاری وزارت بهداشت در تولید تجهیزات پزشکی

خرم خورشیدی گفت: وزارت بهداشت هم اکنون در زمینه تجهیزات پزشکی که جنبه فن آوری دارد با محققان این رشته در زمینه تولید محصولات این رشته همکاری می کند.

حمیدرضا خرم خورشیدی، رئیس دفتر فناوری های سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در بسته صیانتی و حمایتی وزارت بهداشت لیست تجهیزات پزشکی این وزارت خانه گنجانده شده است.

وی افزود: لیست تجهیزات پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت در دفتر فناوری سلامت این وزارتخانه وجود دارد و محققان حوزه مهندسی پزشکی می‌توانند به منظور آگاهی از نیازهای وزارت بهداشت در این زمینه به این دفتر مراجعه نمایند.

رئیس دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: در صورتیکه محققان حوزه مهندسی پزشکی تحقیقات خود را در زمینه نیازها و اولویت‌های وزارت بهداشت انجام دهند، می‌توانند از وام بدون بازگشت در این زمینه استفاده نمایند.

خرم خورشید اظهار داشت: در صورتیکه محققان مهندسی پزشکی، تجهیزات مورد نیاز وزارت بهداشت در زمینه پزشکی را به مرحله تولید برسانند از تسهیلات بانکی ما بهره‌مند خواهند شد همچنین هم اکنون این وزارتخانه در زمینه تولید تجهیزات پزشکی که جنبه فناوری دارد با محققان مهندسی پزشکی در زمینه تولید این محصولات همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.