شوشتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بودجه‌ای برای افزایش تعداد فرودگا‌ه‌ها وجود ندارد

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در تلاش هستیم تمام امکانات و تجهیزات فرودگاه‌ها را افزایش دهیم و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعداد فرودگاه‌ها وجود ندارد.

ابراهیم شوشتری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در تلاش هستیم که امکانات ترمینال فرودگا‌ه‌ها را افزایش دهیم گفت: فرودگاه‌ها محل ایستایی نیست و محل عبور است و در صورتی که بودجه در اختیار شرکت فرودگاه‌ها قرار گیرد امکانات ترمینال‌ها را افزایش می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بودجه‌ای برای افزایش تعداد فرودگا‌ه‌ها وجود ندارد و هزینه نگهداری و ساخت فرودگاه‌ها بسیار زیاد است.

شوشتری در ادامه یادآور شد: در صورتی که بودجه‌ای به شرکت فروگاه‌ها تعلق گیرد به جای ساخت فرودگاه‌ها امکانات و تجهیزات فرودگاها را افزایش می‌دهیم.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در ادامه تصریح کرد: فرودگاه مهرآباد به دلیل تک ورودی بودن پاسخگوی حجم مسافران و پروازهای حج و هواپیماها نیست، بنابراین از امسال سعی کردیم تمامی پروازهای حجاج را به فرودگاه امام خمینی انتقال دهیم.

شوشتری در ادامه اظهار داشت: فرودگاه مهرآباد با انتقال پرواز حجاج دیگر عامل ترافیک نیست و مسافران پروازهای حج عمره و حج تمتع از این به بعد از فرودگاه امام خمینی به سفر حج عازم می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرودگاه ، حجاج ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار