حداد عادل در جمع خبرنگاران:

داد و ستدی بین مجلس و فرهادی صورت نگرفته است/ امکان دریافت کارت زرد و یا انتقاد به وزیر علوم وجود دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ داد و ستدی بین مجلس و فرهادی صورت نگرفته و با توجه به اینکه در قانون امکان همه چیز وجود دارد، امکان دریافت کارت زرد و یا انتقاد به وزیر علوم است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه تودیع و معارفه وزیر علوم در جمع خبرنگاران گفت: حضور من و عده‌ای از نمایندگان علی رغم وجود جلسه علنی مجلس بدین معنی است که انشاء الله با کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس به فرهادی نقطه آغازی برای فعالیت وزیر علوم جدید به نحو احسن در وزارت علوم باشد.

وی در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه سیاست‌های فرهادی در وزارت علوم چیست گفت: مجلس تا حدود زیادی به این باور رسیده که فرهادی می تواند در وزارت علوم فعالیت موفقی داشته باشد و ما هم آماده همکاری در این راستا هستیم.

وی تصریح کرد: حساسیت مجلس به وزارت علوم سیاسی است و وزارت علوم یک فضای داغ و پر تنش سیاسی بود و هیچ وقت نمی‌توان سیاست را از دانشگاه‌ها جدا کرد البته حساسیت مجلس در ابتدای کار وزیر نبوده و نیست بلکه این حساسیت به مسائل سیاسی طبیعی است و امیدواریم چنین حساسیتی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بین مجلس و فرهادی تعاملی صورت گرفته است، اظهار داشت: داد و ستدی صورت نگرفته و مسلم بدانید اگر منظور از تعامل تفاهم است آن را قبول داریم اما اگر قول و قرار و یا داد و ستدی بین مجلس و وزیر بوده قبول نداریم.

وی در سوال پایانی مبنی بر وجود کارت زرد و یا انتقاد به وزیر علوم جدید اظهار داشت: در قانون همه چیز ممکن است و ما آرزو نمی‌کنیم که وزیر وقت کارت زرد و یا قرمز و یا حتی انتقادی از سوی مجلس دریافت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.