تأکید مقام بلندپایه توتال بر لزوم لغو تحریم‌های ایران

مقام بلندپایه توتال بر لزوم برداشته شدن تحریمهای غربی علیه ایران تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، "آرنائود بریلاک" رئیس بخش تولیدو اکتشاف شرکت فرانسوی توتال در گفتگو با این شبکه درباره تحریمهای غرب علیه ایران گفت: باید تحریمها برداشته شود تا ما بتوانیم کار کنیم. درعین حال می خواهیم فضای خوبی برای فعالیت وجود داشته باشد. ما منتظر هستیم تا چنین فضایی بوجود بیاید. به نظر ما که فعالان اقتصادی هستیم، تحریمها به اقتصاد و تجارت ضربه می‌زند. ما شک داریم تحریمها بتواند مسائل سیاسی را حل کند. اما به هرحال، ما مجبور هستیم از تحریمها  تبعیت کنیم. کار سیاستمداران این است که تحریمها را بردارند تا ما بتوانیم به فعالیتهای خود ادامه بدهیم. این مسئله بسیار مهم است زیرا جهان به انرژی نیاز دارد (ما باید بتوانیم فعالیت کنیم). 

وی افزود: درباره کاهش قیمت نفت نیز باید بگویم ما نمی دانیم چرا قیمت نفت تا این اندازه کاهش یافته و به هشتاد دلار در هر بشکه رسیده است. هیچ تغییر اساسی در بازار بوجود نیامده است که چنین وضعی پیش بیاید. به همین علت، درک این تغییر در قیمت جهانی نفت دشوار است. این وضع نگران کننده است. اما به هرحال ، ما باید برنامه ریزی کنیم تا اگر قیمت نفت در حد هشتاد دلار در هر بشکه باقی بماند فعالیت داشته باشیم. در مجموع باید بگویم فکر نمی کنم این وضع در بلندمدت استمرار و پایداری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اگر قیمت نفت به اندازه بشکه ای 80 دلار باقی بماند بازهم اجرای پروژه های قبلی ادامه خواهد داشت اما درباره اجرای پروژه های جدید تجدیدنظر خواهیم داشت.ما نقشه راه بزرگی مدنظر داریم. ما پانزده پروژه بزرگ را می خواهیم اجرایی کنیم. ما می خواهیم تولید نفتی توتال را تا سال 2017، به میزان 30 درصد افزایش بدهیم. ما به اجرای پروژه های خود ادامه خواهیم داد و برای رسیدن به این هدف ، تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار