قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در مورد رضا زاده قانون حکم می‌کند/ شورای شهر لطمه‌ای به اداره وزنه برداری نمی‌زند

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص تذکر سجادی به رضا زاده نسبت به احتمال حضورش در انتخابات آینده گفت: رضا زاده تابع‌ قانون است و تا جایی که قانون به او اجازه دهد پیش می رود.

مسعود قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: رضا زاده تاکنون اجازه داشت که در کنار عضویت در شورای شهر در فدراسیون وزنه برداری هم فعالیت کند .

قاسمی در ادامه تصریح کرد:رضا زاده تا اسفند ماه رئیس فدراسیون وزنه برداری است و بعد از آن هم قانون در مورد حضورش در انتخابات بعدی تصمیم می‌گیرد.

 وی درباره حضور هم زمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه برداری اذعان داشت: نتایج وزنه برداری در چند سال گذشته نشان می‌دهد که رضا زاده عملکرد قابل قبولی در وزنه برداری داشته است با اینکه وی در شورای شهر هم عضویت دارد همواره در فدراسیون حضور دارد و کارش در شورای شهر لطمعه‌ای به فدراسیون وزنه برداری نزده است.

وی درباره عملکرد رضا زاده به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در این چند سالی است که رضا زاده در فدراسیون وزنه برداری حضور دارد ونتایج وزنه برداری در تاریخ این رشته بی سابقه است.

قاسمی در ادامه بیان کرد: برخی از کارشناسان نسبت به عملکرد وزنه برداری در مسابقات جهانی ایراد گرفتند و در صورتیکه تیم وزنه برداری در این دوره از مسابقات یک طلا و یک نقره به دست آورد اما در مسابقات جهانی سال گذشته فقط یک نقره کسب کرده بود.

دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ وزنه برداری گفت: تیم مناطق نفت خیز به خاطر مشکلاتی که در میزبانی داشت درخواست تعویق ایمن مسابقات را داد که دیگر تیم‌ها هم با این درخواست مخالفتی نکردند بر این اساس لیگ وزنه برداری یک هفته به تعویق افتاد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین تیم ملی حفاری به دلیل حضور در مسابقات آسیایی این درخواست را به سازمان لیگ داده بود و چند تیم ارتشی هم به خاطر درگیربودن در مسابقات نیروهای مسلح تقاضای تعویق لیگ را کرده بودند. همه این درخواست‌ها موجب به تأخیر افتادن یک هفته‌ای لیگ وزنه برداری شد.

وی دربارۀ برنامه‌های فدارسیون وزنه برداری برای تیمهای پایه گفت: ما برنامه‌های ویژه‌ای برای نونهالان در نظر گرفته‌ایم. مربیان و بازیکنان نونهال 31 استان را دعوت کردیم تا در آکادمی المپیک حضور یابند تا زیر نظر مربیان مجرب فعالیت کنند تا آماده مسابقات المپیک 2018 شوند.

وی در مورد احتمال تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ادامه داد: درحال حاضر تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم و زارع و پانزوان به فعالیتشان در سمت مربی گری ادامه خواهند داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من اطلاعاتی در مورد دو شغله بودن رضا زاده ندارم این قانون است که مشخص می‌کند رضا زاده می‌تواند در انتخابات آینده شرکت کند یا نه؟!

گفتنی است، نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که حضور در مجلس و شورای شهر شغل محسوب می‌شود و به رضا زاده برای حضور در انتخابات وزنه‌‌ برداری حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاسمی ، قانون ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار