افسر قاتل "مایکل براون" مجبور به استعفا شد/ زندگی در خفا بدلیل ترس از انتقام

پلیس سفید پوست آمریکایی که "مایکل براون" نوجوان غیر مسلح سیاه پوست را کشته بود، تحت فشار اعتراضات، مجبور به استعفا شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان،"دارین ویلسون"، پلیس سفید پوست آمریکایی که چند ماه پیش یک نوجوان غیر مسلح سیاه پوست را کشته بود، از شغل خود کناره گیری کرد.

 ماه اوت گذشته "مایکل براون"، نوجوان سیاه پوست غیر مسلح را به قتل رسانده بود و با رای دادگاه مبنی بر اینکه دلیلی برای تحت تعقیب قرار گرفتن وی وجود ندارد، موجی از اعتراض و ناخرسندی مناطق مختلف آمریکا از جمله شهر فرگوسن را که قتل در آن روی داده بود، فرا گرفت. 

از زمانی که این قتل روی داد، ویلسون از بیم جان خود در خفا به سر می برد و از خانه ای به خانه ای دیگر پناه می برد و حتی رای دادگاه مبنی بر بی گناهی وی، چیزی را در زندگی او تغییر نداد. 

این افسر پلیس می گوید از زمانی که این قتل روی داد، مجبور شده است حتی در چهره خود نیز تغییراتی ایجاد کند و حتی برای امنیت خود، به سالن های تاریک سینما پناه می برد.

وکلای ویلسون می گویند، این افسر پلیس بعد از حادثه‌ای که روی داد، خواستار بازگشت به شغلش شده بود ولی مقامات پلیس اعلام کردند گشت زنی او در خیابان های فرگوسن می تواند وی را در وضع بدی قرار بدهد به شکلی که حتی اعدامی کورکورانه ممکن است در انتظارش باشد.

با این حال، بسیاری بر این باورند که این سرنوشت، همیشه به دنبال این افسر پلیس خواهد بود و بیم از انتقام همواره با وی است و او باید همیشه هوشیاری خود را حفظ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
اخر عاقبت کار بد همینه
-
racist
۱۴:۰۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
این هم نتیجه اعمال قانون
آخرین اخبار