اسدی خبر داد:

اجرای بازی‌های سنتی در پارک‌های آموزش ترافیک منطقه 6

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از اجرای بازی‌های سنتی در پارک‌های آموزش ترافیک آفتاب و شیخ بهایی در این منطقه خبر داد.

 محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در زمینه پارک های آموزش ترافیک اصلاحاتی انجام شده که علاوه بر برنامه های روتینگ، تغییراتی به لحاظ آموزش، ساختار فضا   و نیروی انسانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از جمله این تغییرات حضور شهروندان علاقمند و بزرگسالان به همراه تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ، همراه والدین آنها است در حالی که در مناطق دیگر این پارک‌ها فقط مختص استفاده مقطع ابتدایی و کودکان است.

اسدی ادامه داد: در هیمن راستا اجرای بازی‌های سنتی از جمله ما رو پله، پرتاب دارت و حلقه که در غالب بازی‌های ترافیکی طراحی شده به منظر آشنایی با تابلو ها و علائم رانندگی است که کودکان به همراه والدین خود می‌توانند شرکت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص هدف از اجرای این طرح اظهار کرد: ترویج  بازیهای از یاد رفته و فراموش شده که امروزه به دلیل حضور رایانه ها میان بچه‌ها کمتر به این بازی ها علاقه نشان می‌دهند و اجرای آموزش علائم و آموزه‌های مختلف ترافیکی به همراه یادآوری آنها برای بزرگسالان که در واقع آموزش خانوادگی است از اهداف اجرای این طرح هستند.

وی خاطر نشان ساخت: پارک آموزش ترافیک آفتاب واقع در خیابان کارگر شمالی ، انتهای خیابان فرشی مقدم و پارک آموزش ترافیک شیخ بهائی واقع در شهرک والفجر در حال اجرای این بازی‌ها هستند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پارک ، آموزش ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار