دلیل مخفی‌کاری «خودجوش» مسولان باشگاه استقلال چیست؟

جلسه هیت مدیره استقلال روز گذشته برگزار شد اما نه خبری از تعیین تکلیف تیموریان شد و نه حرفی از بررسی عملکرد قلعه‌نویی و در این میان همه اعضای باشگاه استقلال به صورت خودجوش پاسخگو نبودند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در حالی که روز گذشته قرار بود جلسه هیت مدیره باشگاه استقلال برای بررسی نتایج این تیم، روشن شدن تکلیف قلعه‌نویی و جدایی تیموریان ساعت 14 در محل این باشگاه برگزار شود، اما به یک‌باره مسئولان این باشگاه ابتدا اعلام کردند جلسه لغو شده اما در نهایت تصمیم گرفتند آن را در مکان نامعلوم و به دور از چشم خبرنگاران برگزار کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها همه چیز برای برگزاری جلسه در ساعت 14 در محل باشگاه آماده بود اما به دلیل حضور هواداران موافق و مخالف امیر قلعه‌نویی در روزهای گذشته، از سوی مسئولان بالاتر به بهرام افشارزاده توصیه شد یا قلعه‌نویی در جلسه هیئت مدیره استقلال شرکت نکند یا جلسه به طور کلی لغو شود تا پس از اینکه فضا آرام‌تر شد به بررسی نتایج استقلال در نیم فصل پرداخته شود.

پس از این ماجرا افشارزاده به اعضای هیئت مدیره اعلام کرد که جلسه هیئت مدیره در دفتر شخصی او برگزار می‌شود. در این میان، یکی از مسئولان باشگاه به افشارزاده می‌گوید برای اینکه رسانه‌ها متوجه محل جلسه نشوند، اعضای هیئت مدیره تلفن همراه خود را خاموش کنند تا مجبور به پاسخگویی نشوند.

با وجود اینکه اعضای هیئت مدیره بارها نشان داده بودند که علاقه زیادی به حضور در رسانه‌ها و تیتر شدن دارند، اما این بار به یک‌باره از دسترس خارج شدند و هیچکدام هم پاسخگو نبودند.

چند ساعت پس از این موضوع سایت باشگاه استقلال در خبری «تنظیم شده» مصوبات جلسه هیئت مدیره را اینگونه اعلام کرد:

«در این جلسه مقرر شد به علت عدم برآورده شدن انتظارت هواداران و مدیریت باشگاه استقلال با وجود حمایت جدی که از تیم بزرگسالان صورت گرفته بود، 10 درصد از قراردادهای کلیه ارکان تیم بزرگسالان به عنوان جریمه، کسر شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد کلیه مسائل مربوط به نقل‌وانتقالات جهت تقویت تیم و پیشرفت در نیم‌فصل دوم، کمیته نقل‌وانتقالات مانند نیم فصل اول تشکیل شود و کلیه بازیکنان با پیشنهاد سرمربی به مدیرعامل معرفی و پس از بررسی و تأیید کمیته نقل‌وانتقالات به عضویت تیم استقلال در آیند.»

در این خبر اشاره‌ای به دو موضوع اصلی که پیش از این از سوی افشارزاده اعلام شده بود؛ نشد. یکی از این‌ها بحث درباره قلعه‌نویی و دیگری صحبت درباره تیموریان بود. 

نکته جالب اینکه پیش از ظهر روز گذشته افشارزاده به سایت باشگاه استقلال چنین گفته بود: «در جلسه امروز در باره مسائل مختلفی از جمله بحث جدایی آندرانیک تیموریان و عدم نتیجه گیری تیم و آسیب شناسی این مشکل، بررسی وضعیت تیم های پایه، بررسی صورت‌های مالی باشگاه و آماده سازی شرایط خصوصی سازی میان اعضا بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت و اگر تصمیمی درباره هر موضوعی میان اعضا اتخاذ شود، بعد از اتمام جلسه توسط سخنگوی باشگاه از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد. من با امیر قلعه نویی صحبت کرده‌ام و او توضیحات فنی را ارائه داده است و بنابر این دلیلی برای حضور او در این جلسه وجود ندارد. من صحبت‌های سرمربی تیم را به اعضا منتقل خواهم کرد و اعضا نیز تصمیم لازم را اتخاذ خواهند کرد.»

مصوبات جلسه هیئت مدیره استقلال 6 بند بود که دو بند آن در سایت باشگاه اعلام شده بود. 2 بند دیگر شامل بحث خصوصی‌سازی و 2 بند دیگر در رابطه با تیم‌‌های پایه بود.

همچنین گفته می‌شود در رابطه با نتایج اخیر بحث و تبادل نظر شد و اعضا تصمیم بر این گرفتند که از امیر قلعه‌‌نویی حمایت کنند اما اگر نتایج ضعیف این تیم ادامه پیدا کند، به زودی تشکیل جلسه داده تا تصمیم دیگری اتخاذ شود.

با این حال اکنون این سؤال پیش می‌آید که چرا مسئولان باشگاه استقلال به یکباره و «خودجوش» ناپدید شدند و پاسخگو نبودند و اینکه چرا باز هم به صورت «خودجوش» چیزی در مورد قلعه‌نویی و تیموریان روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار نگرفت. آیا اتفاقات دیگری در این باشگاه رخ داده است یا قرار است رخ دهد؟ اصلا دلیل پنهان کاری مسئولان استقلال چیست؟
منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، استقلال ، مخفی ، کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.