شماره ۸۶؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.






نقد و بررسی بازی رویای رنگی؛
بازی های گژوال چه بازی های هستند؟ ابتدا یک مختصر توضیحی در مورد بازی های گژوال و چرا به این نام معرفی می شوند را به شما می دهیم که بدانید چرا این گونه بازی ها با این نام شناخته می شوند. بازی رویای رنگی هم در همین سبک کژوال گیم است که در فارسی به آن بازی های غیر جدی گفته می شود. یعنی بازی کردن با این بازی نیازی به تبحر و حرفه‌ای بودن ندارد. این بازی ها معمولا داستان محور نیستند و بیشتر جنبه سرگمی دارند. رویای رنگی بازی ساده، خوش‌رنگ و شادی است که توسط استودیو ایرانی مدریک ساخته و تحت حمایت مالی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تهیه شده است که توانست در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، تندیس غزال بهترین طراحی هنری و دیپلم بهترین موسیقی را کسب کند. هم‌چنین این بازی نامزد بهترین بازی عامه‌پسند (Casual) سال هم بود. اگر از افتخاراتی که این بازی سبک و رایگان کسب کرده است بگذریم، به گیم‌پلی که هسته‌ی اصلی بازی است می‌رسیم.

رویای رنگی



بازی که نیاز به هوش و ذکاوت دارد؛
چقدر در گاو بازی مهارت دارید آیا می توانید گاوها را کنترل کنید و نگذارید آن ها فرار کنند. توانایی خود را در کنترل و کسب امتیازات زیاد نشان دهید. mad cows نام یک بازی زیبا است که ساخت کشور مکزیک است، همانطور که از اسم این بازی پیدا است شما در بازی نقش یک گاو باز حرفه ای را دارید و باید گاوهای خود را طوری هدایت کنید که تمامی امتیازات را کسب و دشمنان خود را نابود کنید. این بازی از گرافیک بالایی بهره می‌برد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است؛ اما ویژگی های این بازی زیبا به همین جا ختم نمی شود بلکه در بازی علاوه بر گاوهای وحشی حیوانات دیگری همچون گوسفندها، مرغ ها، اسب ها و ... نیز وجود دارد که با گذشت مراحل حیوانات تغییر می کنند.





بازی نوستالژیک Bounce original؛
تا چند سال پیش که گوشی های هوشمند روانه بازار نشده بودند، بازی‌هایی بودند که در عین سادگی، ساعت ها افراد را سرگرم می کردند، اما امروزه با پیشرفت صنعت گوشی سازی و بازی سازی، بازی هایی ارائه می شود که گرافیک و داستان مثال زدنی است، ولی باز هم هستند گروهی که علاقه به بازی های نوستالژیک و خاطره انگیز دارند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید بازی محبوب Bounce original را دریافت کنید. همانگونه که می دانید باید در این بازی گوی نارنجی رنگ را هدایت کنید و آن را از موانع موجود عبور دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل مختلف، عدم کاربرد کدهای تقلب، گرافیک شبیه سازی شده مناسب و ... اشاره کرد.




World flags؛
همیشه بازی ها جنبه سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت را ندارند، بلکه می توانند بهترین وسیله برای آموزش مفاهیم علمی و منطقی نیز باشند. در بازی جالب "World flags" شما باید با مشاهده نام کشور نمایش داده شده پرچم آن را انتخاب کنید، این بازی سبب می شود تا شما با پرچم کشورهای مختلف جهان آشنا شوید، در ضمن بازی دارای دو سبک مختلف بازی است، که نسبت به علاقه و توانایی خود می توانید سبک مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین علاوه بر انتخاب پرچم هر کشور می توانید پایتخت آن را هم انتخاب کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

 



خانه‌های خالی را با فکر پر کنید؛
Sudoku نام یک بازی هوشی و فکری است که یکی از برترین بازی های دنیا به حساب می رود. این بازی زیبا و البته فکری نیاز به گیمرهای قوی و سریع و همچنین با هوشی دارد تا بتوانید تمامی مراحل بازی را پشت سر بگذارید و مغز خود را باز کنید. این بازی از گرافیک نسبتا خوبی بهره می‌برد که می تواند نظر کاربران را به خود جذب کند. از دیگر ویژگی های این بازی پرهیجان و سرعتی می توان به تغییر سطح بازی از مبتدی به حرفه ای اشاره کرد که برای کاربران تازه وارد بسیار کاربردی است. اگر به هوش و سرعت خود اعتماد دارید پس شروع به بازی کردن کنید و رکوردهای خود را به صورت آنلایین ثبت کنید.





يك بازي با گرفيك بي نظير براي آيفون، اندرويد و ويندوزفون

با Asphalt 8 در يک مسابقه مهيج شركت كنيد + دانلود

در این نسخه از بازی، ۴۷ خودرو زیبا و شیک که اکثر آنها جدید هستند از شرکت های معروفی چون بوگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری و پاگانی زوندا وجود دارد. این بازی شامل ۸ فصل و ۹۰۰ مرحله می باشد که در مسیرهایی واقعی و جذاب و گوناگونی مثل ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، لندن، بارسلونا، کوه های آلپ، توکیو و صحرای نوادا اتفاق می افتد.





اندروید و IOS

میوه‌های خوشمزه را سوار کامیون کرده و آن‌ها را به مقصد برسانید + دانلود بازی

شما در بازی Happy Truck راننده کامیون هستید که باید در مدت زمان خاص میوه‌های تازه را به بازار برسانید. مسیرتان ناهموار است پس باید ثابت کنید که راننده حرفه‌ای هستید و می‌توانید راه‌های صعب العبور را طی کنید و میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید. اگر نتوانید میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت وشما بازنده خواهید شد. با امتیازی که کسب می‌کنید، می‌توانید کامیونی تازه بخرید.





برای ios؛

یک اتومبیل سواری متفاوت و گرافیکی را تجربه کنید + دانلود بازی

اکثر بازی های اتومبیل رانی از لحاظ داستان و گرافیک دارای ویژگی های مشترک هستند، اما این بازی GT ride سبکی جدید و گرافیکی از بازی های اتومبیل سواری را به کاربران ارائه می دهد. در این بازی شما به جای این که در زمین مسابقه دهید باید به آسمان بروید و در پیست های معلق در فضا مسابقه دهید، جهانی بدونه جاذبه و پر از هیجانات باور نکردنی که آدرنالین موجود در خون شما را تا چند برابر افزایش می دهد.

 



ios؛

بازی هیجان انگیز flappy bird را این بار به صورت دو نفره بازی کنید + دانلود

تقریبا همه شما با بازی معروف و محبوب flappy bird آشنایی دارید و می دانید که یکی از بهرتین بازی های گوگل پلی و اپ استور بوده است. اکنون می توانید این بازی اعتیادآور و جذاب را به صورت 2 نفره بر روی یک دستگاه بازی کنید. دارای سیستم امتیازی و برد و باخت، گیم سنتر، انتشار به صورت جهانی برای تمام دیوایس ها نمونه ای از ویژگی های این بازی اعتیادآور و زیبا می باشد.





با نهایت ضربه شوت بزنید و امتیاز بگیرید؛

بازی سوپرشوت برای طرفداران آبی و قرمز + دانلود

طرفدار آبی هستید یا قرمز؟ فکر می‌کنید بلندترین شوتی که می‌توانید بزنید چقدر هست؟ آنقدری هست که مدافع‌های تیم حریف از ترس بلرزند؟ پس بیایید سوپرشوت بازی کنید و طوری توپ را شوت کنید که مدافع‌های تیم رقیب جرات نکنند جلوی توپ بایستند. در بازی سوپرشوت می‌توانید برای تیمتان شوت بزنید، امتیاز بگیرید و ثابت کنید که طرفدار تیمتان هستید. هر چقدر می‌توانید توپ را محکم شوت کنید تا امتیاز تیمتان در جدول بالاتر شود.





نسخه جدید در شهر Rome

از دست مأموران مترو فرار کنید + دانلود بازی

شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. در این نسخه از بازی شما در شهر Rome هستید.





نسخه جدید (1.8)

TRAFFIC RACER یک بازی مسابقه‌ای بی پایان + دانلود

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی‌ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. شما در بزارگراه‌ها باید با سرعت و شتاب بیشتر حرکت کنید و از ماشین‌های دیگر سبقت بگیرید تا امتیاز بالایی را کسب کنید و با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید. بازی در ۴ سبک و در ۴ محیط متفاوت می‌باشد که می‌توانید به صورت دلخواه انتخاب و به رقابت بپردازید.







گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
حداقل یه دونه بازی کامپیوتری هم بگذارید! ما که گوشی اندروید نداریم چی کار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
elyas
۱۸:۴۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید پس بازی های کامپیوتری تون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار