شماره ۸۶؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.






آخرین نسخه KM Player؛
KMPlayer یکی از محبوب ترین پخش کننده های فایل های تصویری در رایانه است، که به تازگی نسخه رسمی و نهایی این نرم افزار برای اندروید نیز منتشر شده است. علت اصلی محبوبیت این نرم افزار پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و قدرتمند است، که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش اطلاعات دقیق هر فایل (زمان، فرمت، حجم)، قابلیت تغییر سرعت پخش فیلم ها، پشتیبانی از اکثر کدک های رایج و محبوب، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد. برنامه از فرمت های ۳g2 ،3gp ،3gp2 ،3gpp ،amv ،asf ،avi ،divx ،drc ،dv و ... پشتیبانی می کند. دریچه پیشنهاد می کند برای پخش فایل های صوتی و تصویری از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید.

پلیر



نرم افزار ارتقاء و بهینه سازی سیستم؛
کند شدن سیستم و عملکرد ضعیفه رایانه یکی از معضلاتی می باشد که هر کاربری با آن دست و پنجه نرم می کند و برای راهایی از این مشکل دست به دامان نرم افزارهای بسیاری می شوند که اغلب پولی هستند و یا آنانی که رایگان هستند کارخواصی را انجام نمی دهند از این رو سیستم کاربران تغییر چندانی در سرعت و عملکرد نمی کند و چند روز دیگر باز همان مشکل گریبان گیرشان می شود. اینبار صفحه دریچه فناوری اطلاعات نسخه‌ای برای سیستم شما پیچیده است که رایانه شما را سرحال می کند و سرعت و عملکرد رایانه شما را در حد بالایی می رساند.

رجیستری



تامین امنیت با قدرتمندترین روش سخت افزاری؛
برای قفل گذاری بر روی رایانه و اطلاعات موجود بر روی آن، ما همیشه از برنامه های نصبی استفاده کنیم، اما گاهی این روش ها توسط هکرهای حرفه ای مورد تهاجم قرار می گیرند و با ارزش ترین اطلاعات ما در اختیار افراد غیر مجاز قرار می گیرد، برنامه قدرتمند Rohos Logon Key می تواند بستری را فراهم کند که برای کامپیوتر خود قفل سخت افزاری به وسیله فلش مموری ایجاد کنید، به گونه ای که اگر قفل مموری مورد نظر به رایانه متصل نباشد، اطلاعات قابلیت نمایش نداشته باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ایمن سازی پس از جدایی فلش مموری مورد نظر، الگوریتم و امنیت قدرتمند در برابر نفوذ هکرها و افراد غیر مجاز، قابلیت تعیین محدودیت زمانی برای هر کاربر و ... اشاره کرد.




با SSW Link Auditor؛
حتما شما در هنگام دریافت یک فایل یا اطلاعات در اینترنت با لینک هایی مواجه شده اید که آن ها خراب یا این که اعتبارشان به پایان رسیده باشد، برنامه قدرتمند و جالب SSW Link Auditor می تواند لینک های مورد نظر شما را از سایت مبدا به دست بیاورد. در ضمن برنامه معرفی شده می تواند گزینه ی مناسبی برای مدیران سایت ها و وبلاگ ها باشد، زیرا با استفاده از این برنامه می توانید لینک های خروجی سایت یا وبلاگ خود را بررسی کنید و با ترمیم لینک های خراب سبب افزایش رتبه سایت در موتور جستجوها شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ایجاد نقشه برای سایت یا وبلاگ (افزایش رتبه سئو و آمار جستجو در موتور جستجوها)، نمایش خودکار و برنامه ریزی شده لینک های خراب، پشتیبانی از انواع لینک های اعم از مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد.




EASEUS Partition؛
برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فضایی را از یک درایو کم کرده و به درایو دیگر اضافه کنید و یا اینکه یکی از درایوهای شما حجم زیادی دارد و زیاد از آن درایو استفاده نمی کنید و می خواهید از این درایو کم کنید و در درایوی دیگر که نیاز به حجم دارد اضافه کنید در اینجا با یک مشکل دیگر روبه رو می شوید که چگونه این حجم را کاسته و به درایو دیگری اضافه کنید. یا نه در سیستم خود اطلاعاتی دارید که نمی خواهید آن را از دست بدهید و ترس از آن دارید که به خاطر ویروسی شدن سیستم آنها را از دست بدهید. در بعضی مواقع هم اطلاعاتی به هر دلیلی حذف می شود و می خواهید آن را برگردانید ولی نمی دانید باید از چه نرم افزاری استفاده کنید. اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید چاره را در چه می بینید؟ اولین چیزی که به ذهن شما می رسد نرم افزار رایگان می باشد. تنها چیزی که به ذهنتان میرسد این است  که یک نرم افزاری پیدا کنید که چنین قابلیتی داشته باشد که تمام این موارد را بصورت یکجا داشته باشد دریچه به شما مثل همیشه کمک می کند پس با دریچه همراه باشید.

مدیریت پارتیشن



با یک دیکشنری تصویری؛
بهترین زمان یادگیری زبان دوم کودکان سنین کودکی است.یعنی برای یادگیری زبان خارجی بهتر است، برای دریافت واژگان و تلفظ کلمات، به تمامی روش های موجود متوسل شوید، به این ترتیب دیگر زبان جدید برای شما بیش از حد پیچیده به نظر نمی رسد. اگر شما نیز می خواهید مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید، بهترین راه استفاده از یک دیکشنری تصویری است.





ترکیبی از تکنولوژی و متافیزیک؛
بسیاری از شما به امید داشتن زندگی بهتر کتاب راز را، بارها و بارها خوانده اید و به جرات می توان گفت تنها یک ذهن آشفته با سوالات بی پاسخ فراوان و در عمل هیچ نتیجه قابل قبولی بدست نیاورده اید و یا نتایج آن سطحی و زود گذر بوده است اما چاره این مشکلات چیست؟ برای اولین بار در ایران تکنولوژی و متافیزیک با هم ترکیب شده اند و حاصل آن مجموعه‌ی نرم افزاری پر قدرت و حرفه ای غول چراغ شخصی خودتان می باشد. با تنها 10 دقیقه استفاده روزانه از این نرم افزار در کمتر از 2 ماه توقعاتی مانند لیست زیر را می‌توان داشت.





برنده مناقصه‌ها شوید!
اولین اپلیكیشن تخصصی تام ایران خودرو با عنوان "پیروز مناقصه" بر روی سیستم عامل اندروید در راستای كمک به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاكات مالی طراحی شد. این برنامه توسط مهندس كیوان پوریاور یكی از كارشناسان شركت تام طراحی شده و قابلیت تحلیل مناقصات و ارسال پیامک را نیز داراست همچنین امكانات بیشتری هم در به‌روزرسانی‌های بعدی به آن افزوده خواهد شد.





برای تلفن‌های هوشمند؛
"قند پهلو" نام نرم افزاری ایرانی است که دارای مطالب و اشعار طنز جالبی است که می تواند به صورت ادبی شما را برای ساعت ها سرگرم کند. در صورتی که هریک از مطالب موجود در برنامه معرفی شده مورد توجه شما قرار گرفت می توانید آن ها را با استفاده از انواع بسترهای موجود با دوستان و افراد مورد نظر خود به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط ساده و زیبا، قابلیت جستجو در هر آیتم و متن، حجم کم برنامه و ... اشاره کرد. برنامه در مارکت های ایرانی با استقبال چشمگیری مواجهه شده است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

 



ویژه گوشی‌های هوشمند؛
مادر خرج بودن کار سختی است و در سفرهای گروهی همه سعی می کنند از زیر بار مادر خرج بودن فرار کنند. این اپلیکیشن "دنگ" همه محاسبات را برای شما انجام می دهد و دُنگ هرکس را مشخص می کند. برتری بارز این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه این است که اولا همه بخش های آن کاملا رایگان است و دوم این که حالت های مختلفی که در سفر رخ می دهد، در آن پیش بینی و راه حل مناسب در نظرگرفته شده است. به عنوان مثال شما می توانید در سفرهای خارجی از هر چند واحد پولی که می خواهید استفاده کنید چون ممکن است، بعضی هزینه های شما به ریال و بعضی ها به دلار باشد، نرم افزار دنگ هر واحد پولی را جداگانه برای شما محاسبه می کند.

 



Dolphin Browser؛
مرورگر دلفین بهترین و محبوب ترین نرم افزار موجود در فروشگاه گوگل پلی برای وبگردی در سیستم عامل اندروید است. نرم افزار Dolphin Browser در فروشگاه گوگل پلی بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است، تعداد دانلود برنامه نشانگر ویژگی ها و قدرت فوق العاده ی آن است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار امکان سفارشی سازی است، با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند مرورگر را از لحاظ ظاهری و عملکرد تغییر دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از امضای دیجیتال، وجود تم های متنوع، امکان نصب پلاگین های مختلف و ... اشاره کرد.

مرورگر دلفین



سلامتی تلفن همراه هوشمندتان را تضمین کنید؛
یکی از رایج ترین خطرهایی که سلامت گوشی یا تبلت اندرویدی را تهدید می کند، ویروس ها، تروجان ها و اسپم ها است، که می تواند به تلفن همراه از ابعاد مختلف آسیب برسانند، شاید کوچک ترین آسیب آن ها کاهش سرعت گوشی و ایجاد اختلال در عملکرد آن باشد، ولی حتی برنامه های مخرب یا ویروس ها می توانند به سخت افزار نیز آسیب های جدی برسانند. برنامه Trustlook Antivirus علاوه بر از بین بردن ویروس ها و فایل های مخرب می تواند با پاکسازی فایل های اضافی و کش ها سبب افزایش سرعت گوشی هوشمند شما شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: الگوریتم های بروز و توانایی در حذف قدرتمندترین ویروس ها، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی و عمومی تلفن همراه، تامین امنیت حریم خصوصی و ... اشاره کرد.




امکان "کارت به کارت کردن"در موبایل بانک تجارت؛
 نسخه 2.0.0 از موبایل بانک تجارت به تازگی منتشر شد، در نسخه های قبلی این موبایل بانک امکان انتقال وجه یا در واقع کارت به کارت کردن موجود نبود که در این ورژن این امکان میسر شد.





برای گوشی‌های هوشمند؛
این روزها برنامه های پیام رسان اینترنتی و شبکه های اجتماعی جای خود را در گوشی های هوشمند باز کرده اند و کمتر کسی پیدا می شود که از این برنامه استفاده نکند، اما همیشه یا حداقل در اکثر اوقات حریم خصوصی حرف اول را می زد، همانگونه که می دانید در این برنامه ها پیام های مختلفی رد و بدل می شود، برای این که افراد متفرقه به آن ها دسترسی نداشته باشند، می توانید بر روی نرم افزارهای موجود رمزهای امنیتی قرار دهید. طراحی برنامه به گونه ای است که بدون کوچکترین پیچیدگی خاصی می توانید برنامه را قفل کنید و فقط کافی است رمز عبور را تعیین کنید و لیست برنامه هایی که دوست دارید قفل شوند، را انتخاب کنید. شما همچنین به سادگی می توانید آن ها را از قفل خارج کنید و یا رمز عبور را تغییر دهید.

 



دانلود کنید؛
شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هنگام فیلم برداری یا تماشای فیلم های خود بخاطر کوچکی بودن صفحه اذیت می شوید دیگر جای نگرانی نیست بهترین حالت برای تماشای فیلم یا ویدیو در تلفن هوشمند حالت افقی می باشد پس قطعا شما هم دوست دارید فیلم هایی که ضبط می کنید در هر صورت به این حالت باشند خوب نگران نباشید با نرم افزار Horizon می توانید تمامی فیلم هایی که با دیوایس می‌گیرید را به صورت افقی ببینید. در واقع این برنامه به این صورت کار می کند که به طور هوشمند هنگام فیلمبرداری تصویر شما را تشخیص داده و در حین ضبط، دیوایس را شما به هر طرفی که بچرخانید این برنامه خودکار تصویر را افقی(توسط سنسور های ژیروسکوپ) نگه خواهد داشت و در آخر یک فیلم یک نواخت شیک به شما تحویل خواهد داد.





یک اپلیکیشن کاملا کاربردی؛
scan turbo نام یک نرم افزار کاملا حرفه ای در زمینه اسکن فایل ها است که شما با نصب این اپلیکیشن می توانید تمامی کتاب ها و جزوات و .... را اسکن و تبدیل به فایل های pdf کنید. دیگر لازم نیست که همه ی کتاب های خود را حمل کنید فقط با این نرم افزار به آسانی و با سرعتی بالا آن ها را اسکن کنید و به راحتی و بدون هزینه همه ی آن ها را حمل کنید. این نرم افزار از حجم کمی برخوردار است که فضای کمی را در رم گوشی آیفونی شما را اشغال می کند. تنها کافی است که نرم افزار اسکنر را باز کرده و با استفاده از دوربین گوشی خود فایل های خود را شناسایی و ذخیره و همچنین آن ها را در کمترین زمان اسکن کنید. این نرم افزار تمامی تصاویر و فایل های شما را با بالاترین کیفیت یعنی اچ دی ذخیره و تحویل شما می دهد. از امکانات این نرم افزار اشتراک گذاری صفحات اسکن شده در صفحات وب اشاره کرد.

 



رایگان دانلود کنید؛
اگر از ظاهر آیکون های سیستم عامل ios خسته شده اید App Icons می تواند بهترین گزینه باشد به وسیله این مجموعه می توانید به آسانی تمامی آیکون های موجود در ios را تغییر داده و زیبایی آن را دو چندان کنید. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۵۰ آیکون زیبا و گرافیکی می باشد که با استفاده از آن ها می توانید بهترین ظاهر را برای اپلیکیشن ها داشته باشید. ناگفته نماند مجموعه معرفی شده از بسیاری از لانچر های محبوب و رایج پشتیبانی کامل را به عمل می آورد که از میان آن ها می توان به گولانچر، آپکس لانچر و… اشاره کرد. App Icons توسط شرکت  Apalon limited در سال 2013 ساخته شده شده است.

ایکون ساز



QR کد خوان حرفه‌ای؛
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که از اصل بودن کالاها و یا تقلبی بودن آن‌ها و یا حتی نرم افزارها شک داشته باشید. دیگر نگران این گونه مشکلات ساده نباشید. quich scan pro نام یک نرم افزار اسکن بارکدها است. کاربرد این نرم افزار به گونه ای است که می‌توان به وسیله آن تمامی بارکدهای دنیا را به وسیله آن شناسایی کرد و از اصل بودن و یا قیمت و یا نام شرکت سازنده آن محصول با خبر شوید. کارکرد این نرم افزار پرکاربرد بسیار آسان است و فقط کافی است که دوربین گوشی را بر روی بارکدها چند ثانیه نگهدارید تا نرم افزار شناسایی کند و تمامی اطلاعات محصول را به شما نشان دهد. البته کاربرد این نرم افزار به همین جا ختم نمی‌شود از از دیگر ویژگی های این نرم فزار می‌توان به دانلود کردن نرم افزارها و یا برنامه‌های دیگر در صفحات وب پرداخت که به آسانی می‌توان این کار را انجام داد.





دانلود کنید؛
نام این نرم افزار خوب و حرفه ای app icon است که می تواند یک دگرگونی کامل در محیط گوشی آیفونی شما ایجاد کند. این نرم افزار یا پوسته گوشی، تلفن همراه شما را تا حد زیادی زیبا می کند به طوری که تمامی آیکون های گوشی شما را تغییر می دهد. نصب این پوسته زیبا و کاملا گرافیکی چهره ای زیبا را به صفحات تلفن همراه شما می دهد. این نرم افزار از رنگ ها و گرافیک فول اچ استفاده کرده است که یک روح تازه ای به تلفن شما می دهد.

 




گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار