روزنامه المنار فلسطین فاش کرد؛

انفجار در مقابل اقامتگاه سفیر ایران در صنعا به دستور ریاض صورت گرفت

روزنامه فلسطینی المنار به نقل از محافل دیپلماتیک فاش کرد انفجار اخیر در مقابل اقامتگاه سفیر ایران در صنعا به دستور ریاض صورت گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه الکترونیکی روزنامه المنار فلسطین در مطلبی نوشت: رژیم سعودی همچنان به اقدامات تخریب‎کارانه و تروریستی خود در صحنه یمن همزمان با رد دخالت داخلی در امور این کشور ادامه می‎دهد.

المنار با اشاره به اینکه رژیم سعودی در صدد تبدیل یمن به برکه‎ای از خون است، افزود: این سیاست در برنامه و نقشه‌های عربستان برای تجزیه ملت و اراضی یمن است که در راستای اجرای توصیه‎های واشنگتن برای تغییر نقشه منطقه صورت می‎گیرد.

در همین حال محافل دیپلماتیک در مصاحبه با المنار تاکید کردند که مخالفت مردمی با سیاست‎های مخرب رژیم سعودی در صحنه یمن این رژیم را به سوی افزایش پمپاژ پول و سلاح به داخل یمن و تجهیز گروه‎های تروریستی با همکاری گروه تروریستی القاعده با هدف عملیات در استان‎های یمن و ایجاد هرج و مرج و بی‎ثباتی در این کشور سوق داده است.

این محافل دیپلماتیک گفتند انفجاری که اقامتگاه سفیر ایران را در صنعا مورد هدف قرار داد، بوسیله گروهی تروریستی که دستورات عربستان را دریافت می‎کند، اجرایی شد.

این محافل وقوع عملیات‎های تروریستی جدید بر ضد رهبران، نهادها و هیئت‎های دیپلماتیکی که مخالف سیاست‎های حکام عربستانی که از آرامش در یمن بیم دارند، بعید نداستند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
لعنت خدا بر این وهابی های بی عقل
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
ای خدا ی بزرگ زنده باشم و فتح مکه را به دست امام زمان (عج) ببینم ای خدا ی عزیز خواهش می کنم .
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۷:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
مرگبر آل سعود
آخرین اخبار