داعش خطاب به دانش آموزان:

لباس محلی نپوشید شلاق می خورید!

تروریست های داعش به دانش آموزان مناطق اشغال شده توسط این گروه اعلام نموده در صورت نپوشیدن لباس محلی متحد الشکلی شلاق خواهند خورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، ابداعات تروریست های داعش پایانی ندارد و در جدیدترین ابلاغیه این گروه خطاب به دانش آموزان آورده شده که می بایست لباسی متحد الشکل و محلی بپوشند. در اعلامیه این گروه آمده دانش آموزانی که از پوشیدن این لباس ها امتناع ورزند خطا کار بوده و مستحق شلاق خوردن می باشند.

بنا به گزارش رسانه های محلی عراقی، لباس مد نظر داعش نزدیک به لباس محلی افغان بوده که در رنگ های مختلفی تعبیه شده است. داعشی ها تغییرات گسترده ای همچنین در نظام آموزش و پرورش و کتب درسی اعمال نموده و کتاب های پیشین را سرشار از موارد کفرآمیز قلمداد نموده اند. پیشتر نیز اخباری مبنی بر ایجاد تغییراتی بنیادین در دانشگاه موصل مبنی بر نوع پوشش، جدایی جنسیتی، وضع قوانین سختگیرانه و... منتشر گردیده بود.

اقدامات داعش منحصر به امور آموزشی نبوده و این گروه تروریستی در امور مختلف اقدام به ابداع طرح هایی نموده است. ایجاد واحد پولی جدید،  تغییر در رویه حقوقی قوانین،  اعمال اقدامات وحشیانه در برابر باصطلاح مجرمین نظیر اعدام های صحرایی، به بردگی گذاردن دختران ایزدی و مسیحی از جمله ابتکارات این گروه تروریستی می باشد.

سیاست های داعش موجی از روند اسلام هراسی و نزاع های فرقه ای را در سراسر جهان ایجاد نموده و چهره ای مخدوش از آن ارائه کرده است، اموری که در راستای تامین منافع قدرت های غربی این حامیان واقعی تروریست ها رخ داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.