باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد

افزایش قیمت‌ها این بار به مسکن مهر پرند رسید/ متقاضیان باید هزینه افزایش قیمت مصالح را بپردازند

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اعلام اینکه این افزایش قیمت مربوط به زیرساخت و خدمات روبنایی واحدها است، گفت: در حال حاضر تمامی افزایش قیمت واحدها برای زیرساخت و خدمات روبنایی بوده که در خصوص افزایش قیمت مصالح ساختمانی، متقاضیان باید هزینه آن را پرداخت نمایند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از خرید خانه اصفهان این بار تیر پیامک‌های شوک آور مسکن مهر به متقاضیان واحدهای مسکن مهر در پرند اصابت کرد.

بر همین اساس، چند روز پیش به متقاضیان مسکن مهر در پرند پیامی با این متن ارسال شد که "متقاضیان محترم شما باید 5 میلیون تومان دیگر به حساب مسکن مهر خود واریز نمایید" که همین موضوع باعث تجمع گسترده‌ای از متقاضیان مقابل شرکت عمران پرند شد.

یکی از متقاضیان مسکن مهر پرند در این خصوص گفت: قرار بود واحدهای مسکن مهر در پرند دیگر افزایش قیمت نداشته باشد و با همان مبلغ 15 تا 18 میلیون تومان سال گذشته به ما تحویل داده شود.

متقاضی دیگری با اعلام اینکه از افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر خسته شدیم گفت: هر دفعه بدون اعلام قبلی پیامکی به ما می‌رسد و ما با زحمت مبلغی تهیه می‌کنیم و هنوز چند ماه نگذشته دوباره از ما پول درخواست می‌کنند.

متقاضی مسکن مهر دیگری با بیان اینکه قرار بود واحد ما را در سال 90 با 18 میلیون تومان تحویل دهند ادامه داد: اما متاسفانه بعد از گذشت چند سال نه تنها هنوز خبری از تحویل واحدها نیست بلکه نزدیک 50 میلیون تومان از ما پول گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، "هاشم زهی" مدیرعامل شرکت عمران پرند با اعلام اینکه این افزایش قیمت مربوط به زیرساخت و خدمات روبنایی واحدها است، گفت: در حال حاضر تمامی افزایش قیمت واحدها برای زیرساخت و خدمات روبنایی بوده که در خصوص افزایش قیمت مصالح ساختمانی، متقاضیان باید هزینه آن را پرداخت نمایند.

این در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران هیچ خبری از افزایش قیمت مسکن مهر نداد و حتی خبری خوشحال کننده مبنی بر اینکه با جریمه پیمانکارانی که تاخیری در تحویل واحدها دارند قیمت مسکن مهر کاهش می‌یابد، نیز داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، افزایش ، قیمت ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار