جی ۳ اولین گوشی که طعم آب‌نبات را خواهد چشید؛

آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات چوبی برای جی ۳ ال‌جی از راه رسید

ال جی به عنوان اولین کمپانی که اندروید آب‎نباتی چوبی را برای گوشی‎های هوشمند ارائه کرده است یکی از دریافت کنندگان اصلی اندروید 5 محسوب می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در ماه ژوئن امسال، شرکت گوگل از بزرگ‌ترین و جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید با عنوان اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی رونمایی کرد و پس از آن سازندگان تلفن های همراه برنامه ای منظم برای بروز رسانی دستگاه های خود به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید داشته اند.



براین اساس ال جی به عنوان اولین کمپانی که اندروید آب‎نباتی چوبی را برای گوشی‎های هوشمند ارائه کرده است یکی از دریافت کنندگان اصلی آندروید 5 محسوب می‌شود و حالا  قصد دارد تا گوشی‎هوشمند جی ۳ را تا آخر ماه به اندروید آب‎نبات چوبی ارتقا دهد تا عملکرد جی 3 شامل طراحی جدید رابط کاربری، ویژگی‎های امنیتی جدید و نیز ران‎تایم جدید اندروید را بهبود بخشد. بنابر گزارش‌های منتشر شده، این نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید برای دستگاه‎های بریتانیایی تحت خدمات اپراتور Vodafone ارائه خواهد شد و اولین بازاری که از این گوشی‎های ارتقا یافته بهره خواهد برد، لهستان است.


در مورد نسخه گوگل‌پلی گلکسی اس ۴ سامسونگ هم باید بگوییم که به عنوان آخرین گوشی هوشمند با اندروید خالص گوگل، با دریافت اندروید 5 قرار است یک مجموعه بزرگ از ویژگی‌های جدید شامل زبان تازه طراحی متریال و گستره‌ای از اجرای بهینه ART، تفاوت های زیادی را برای کابران خود به همراه داشته باشد.

برچسب ها: آپدیت ، اندروید5 ، جی3 ، گوگل ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار