سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز تمدید شد/مهلت ویرایش اطلاعات تا 26 آذر

توکلی گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 94 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذر ماه تمدید شد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:برای فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 اقدام نکردند ،مهلت ثبت نام برای این آزمون که تا 23 آذر ماه بود تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذر ماه تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان باید در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه راهنما از سایت و مطالعه دقیق آن ، در صورت واجدشرایط بودن ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه که در صفحه 38 دفترچه آمده است، اقدام کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات با مراجعه به سایت ،در این مهلت تمدید شده ثبت نام خود را انجام دهند.

توکلی با اشاره به اینکه داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه کد پیگیری 16 رقمی دریافت خواهند کرد گفت: این افراد باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه کرده و کد 16 رقمی پیگیری را به همراه شماره پرونده 6 رقمی حتما نزد خود نگه دارند.

سنخنگوی سازمان سنجش در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نامی تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که هفته گذشته برای ثبت نام خود اقدام کردند می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه ای که از بعدازظهر امروز بر روی سایت می رود حداکثر تا ساعت 24 چهارشنبه 26 آذر نسبت به ویرایش اطلاعات تکمیل شده تقاضانامه اینترنتی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز بر اساس آمارهای بدست آمده تعداد 100 هزار و 419 نفر در این آزمون ثبت نام کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بامداد
۱۳:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
پول بیشتری از این دهه شصتی های بدبخت می خوان... این علت تمدیده!
آخرین اخبار