گل‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توقیف نشریات دانشجویی با برگزاری کلاس‌های آموزشی به حداقل رسید

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی باعث شد تا توقیف نشریات دانشجویی به حداقل برسد،‌ گفت: سرمایه‌‌گذاری در بحث تربیت و آموزش یکی از راهکارهای جلوگیری از اتفاقاتی در دانشکده فنی افتاد.

"جعفر گل‌محمدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه تهران به لحاظ حساسیتی که دارد همواره از فضاهای سنگین سیاسی رنج برده، گفت: این اتفاق خوبی است که دو تشکل در یک زمان به برگزاری مراسمی متفاوت می‌پردازند و هر دو این مراسم به خوبی برگزار می‌شود و ما این را دستاورد بزرگی می‌دانیم که نباید نادیده گرفته شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه مراسمی که امسال در دانشکده فنی برگزار شد، لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را بیشتر از پیش نمایان کرد،‌ گفت: سرمایه گذاری در بحث تربیت و آموزش یکی از راهکارهای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی در دانشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه تا حد  زیادی در این آموزش موفق عمل کرده‌ایم و شاهد این مدعا برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانشجویانی است که از طیف فکری متفاوت نشریات دانشجویی را اداره می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری این کلاس‌های آموزشی باعث شد تا توقیف نشریات دانشجویی به حداقل برسد و ما از بین 350 نشریه دانشجویی تنها یک مورد توقیف داشتیم و این بیانگر نقش آموزش به جوانان و دانشجویان است.
 
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما در حال حاضر در دوران گذار قرار دارد و بسیاری از اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم در گذشته تجربه‌ای از آن نداشتیم و کسب این تجارب در جلوگیری از رخ داد مجددآن حتما موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، شانزده ، آذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار