پس از شهادت جوان فلسطینی در شمال قدس اشغالی؛

محمود عباس خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای حمایت از ملت فلسطین شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای حمایت از ملت فلسطین شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبهنقل از خبرگزاری آناتولی؛ "محمود عباس"، روز سه‌شنبه پس از شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال قدس اشغالی  با صدور بیانیه‌ای خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای حمایت از ملت فلسطین شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره ساعاتی پیش به نقل از خبرنگار خود در سرزمین‌های فلسطینی اعلام کرد یک فلسطینی ساکن اردوگاه قلندیا در شمال قدس در یورش نظامیان اشغالگر به این اردوگاه به شهادت رسید.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که منابع پزشکی در بیمارستان دولتی رام الله و نیز ساکنان اردوگاه قلندیا در کرانه باختری گفتند که یک جوان فلسطینی در ساعات ابتدایی صبح امروز سه شنبه در خلال حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به این اردوگاه به شهادت رسید.

به گفته ساکنان این اردوگاه، سربازان رژیم صهیونیستی وارد این اردوگاه شدند تا یکی از جوانان را، که به نظر می‌رسید در وقوع درگیری‌ها نقش داشته، دستگیر کنند.

این منابع همچنین گفته‌اند "محمود عدوان" جوان 20 ساله فلسطینی در خلال این حمله به هنگام حضور در منزل خود در اردوگاه از جانب سر مورد هدف گلوله قرار گرفت که  دردم جان باخت.

رویترز همچنین به نقل از یکی از ساکنان اردوگاه قلندیا نقل کرد: نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از دستگیری یک از افراد، اردوگاه را ترک کردند.

انتهای پیام//
برچسب ها: محمود ، عباس ، فلسطین ، شهادت ، کرانه ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار