لاله زاده: طعم باخت به گرگان تا یک ماه در ذهنمان بود

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان با خوشحالی از شکست گرگان در خانه حریف گفت: باخت هفته اول به گرگان از آن نوع شکست هایی بود که طعمش تا یک ماه در خاطرمان مانده بود.

یونس لاله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد جبران بازی اول فصل مقابل گرگان تاکید کرد: بازی اول فصل که در وقت اضافه واگذار کرده بودیم در ذهنم مانده بود و برخی از صحنه های آن گاهی برایم مرور می شد. در آن بازی تا 6 ثانیه آخر مساوی بودیم که یک پرتاب 3 امتیازی را گل کردم اما در شروع مجدد بازی در حالی که یک ثانیه تا پایان کار مانده بود، بنی کوچویی با یک 3 امتیازی بازی را مساوی کرد و در وقت اضافه باختیم.

وی ادامه داد: باخت به گرگان از آن دسته مسابقاتی بود که طعم شکست آن تا حداقل یک ماه در ذهنمان مانده بود. دیروز علاوه بر جبران آن باخت، نیاز به برد داشتیم تا در جمع چهار تیم بمانیم. بازیکنان تیم با وجود سفر طولانی و خستگی تلاش زیادی کردند. ما به خاطر لغو پروازها از تهران با ماشین به گرگان آمدیم و نیمه شب به این شهر رسیدیم به همین دلیل خیلی خسته بودیم اما هیچ کس خستگی را بهانه نکرد و تصمیم گرفتیم که به هر نحوی بازی را ببریم.

گرگانی ها بسکتبال را می فهمند

لاله زاده اضافه کرد: علاوه بر اینکه گرگان تیم خوبی در لیگ به شمار می رود، تشویق با غیرت تماشاگران آنها هم خاص است. مردم گرگان بعد از چندین سال حضور در سوپرلیگ، بسکتبال را به خوبی می فهمند.

بازیکن 26 ساله نفت که سابقه بازی در هر دو تیم ماهشهری را هم دارد در مورد بازی در آبادان و تفاوت آن با ماهشهر گفت: در مجموع تماشاگران خوزستانی را دوست دارم چون با جان و دل تیمهای خود را تشویق می کنند و علاقه زیادی به بسکتبال دارند. فضای این شهرها هم فرقی ندارد. در ماهشهر، بندرامام و آبادان انرژی مثبت زیادی وجود دارد و بازی برای این تیم ها را دوست دارم. امسال هم تماشاگران زیادی برای تشویق نفت آبادان به سالن می آیند و علاوه بر آن بازی ها از طریق شبکه خوزستان پخش می شود که این موضوع هم به علاقه بیشتر مردم کمک می کند.

کاردوست و روزبهانی بازی را کند نمی کنند

لاله زاده در مورد کند شدن بازی تیم با حضور اصغر کاردوست و جابر روزبهانی 2 بازیکن سنتر بلندقامت تیم توضیح داد: اتفاقا کاردوست و جابر بسیار خوب حرکت می کنند. شاید قبلا در سیستم هایی سرعتی قرار نداشتند اما امسال هر چه می خواهیم به بازی سرعت دهیم، این دو نفر هم خود را با سرعت بازی تطبیق می دهند و بازیکنان کندی نیستند.

بازیکن نفت آبادان ماندن در جمع چهار تیم را بسیار سخت دانست و گفت: تیم های هفت الماس، پمینا و حتی ثامن مشهد واقعا ترکیب های خوبی دارند و نتیجه هیچ مسابقه ای در نیم فصل دوم قابل پیش بینی نیست. در نیم فصل اول هم شرایط همین طور بود. هفت الماس، دانشگاه را شکست داد، ما هفت الماس را بردیم و دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی برنده شد. به همین دلیل نمی توان گفت که چه کسی برنده می شود و چهارمی در این لیگ واقعا سخت است.

لاله زاده تاکید کرد: از حضور در کنار هم تیمی های امسال و همچنین شهر آبادان بسیار خوشحالم. جمعیت تماشاگران و محیط تیم بسیار مثبتند و از بازی های تیم هم راضی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: لاله زاده ، نیم فصل ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار