امری که باعث وحشت رژیم صهیونیستی شد؛

موفقیت جدید حماس در دستیابی به ‌فایل‌های ‌فوق‌ محرمانه صهیونیست‌ها

جنبش مقاومت فلسطین، (حماس) به رایانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرد و فایلی فوق محرمانه را از رایانه های ارتش رژیم صهیونیستی برداشت که این امر مورد حیرت و وحشت سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده است

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نفوذ جنبش حماس به رایانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و برداشتن فایلی فوق محرمانه، سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" به نقل از دو کارشناس صهیونیست نوشت: "دستیابی جنبش حماس به فایل‌های تصویری فوق محرمانه عملیات نظامی گردان های قسام، ارتش اسرائیل را دچار حیرت و سردرگمی کرده است."

بر پایه این گزارش که در پایگاه اینترنتی یدیعوت احرونوت منتشر شد، جنبش حماس موفق شده است فیلم عملیات گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) ضد ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه های نظامی زکیم و ابومطیبق در زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، را از رایانه های ارتش رژیم صهیونیستی بردارد؛ و با این کار سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

این روزنامه تأکید کرد که این ماجرا دو احتمال را مطرح می کند؛ نخست دستیابی حماس به توانمندی هک کردن رایانه های رژیم صهیونیستی و یا وجود نفوذی در سرویسهای اطلاعاتی این رژیم.

یدیعوت بر این باور است که کارشناسان امنیت اطلاعات معتقدند این فایل های تصویری، از کامپیوترهایی برداشته شده اند که به اینترنت وصل نبوده اند.

"دورون اوویک" کارشناس امنیت اطلاعات گفت: "صرفنظر از شیوه نفوذ، اسرائیل نباید به سادگی از کنار این ماجرا بگذرد."

وی افزود: "حماس با این کار، در تلاش برای ایجاد هرج و مرج در محافل امنیتی اسرائیل است، اما در هر صورت باید دانست که ارتش به هیچ وجه چنین اطلاعاتی را در رایانه های متصل به اینترنت، ذخیره نمی‌کند."

اوویک تاکید کرد: "حماس با انتشار این فیلم، ضربه ای امنیتی و سیاسی به اسرائیل وارد کرد، زیرا مسؤولان امنیتی و سیاسی نمی خواهند این اطلاعات به دست کسی برسد."

"دانیال کوهن" پژوهشگر موسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: "هیچ نشانه ای وجود ندارد که بتواند ثابت کند حماس از امکانات هک سامانه های بسیار پیشرفتۀ حفاظت اطلاعات ارتش اسرائیل برخوردار شده است."

وی افزود: منطقی ترین احتمال آن است که عملیات نفوذ حماس، توسط شخصی نفوذی صورت گرفته باشد.

به نوشته یدیعوت احرونوت، به همین سبب ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی های لازم برای رسیدن به رایانه ای است که این اطلاعات از آن برداشته شده، تا بتوانند در صورت امکان به نفوذی حماس در داخل ارتش این رژیم دست یابند.

جنبش حماس، در چند روز گذشته دو فیلم چند دقیقه ای از عملیات گردان های قسام در اراضی رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که این فیلم ها را از رایانه های رژیم اشغالگر صهیونیستی برداشته است.

یکی از این فیلم‌ها که از شبکه ماهواره ای الاقصی وابسته به جنبش حماس منتشر شد، مربوط به فیلم برداری یکی از پهپاد رژیم صهیونیستی از عملیات گردان های قسام در منطقه ای در نزدیکی غزه بود، و مبارزان را پس از بازگشت از عملیاتی در داخل اراضی اشغالی نشان می دهد. این عملیات در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفته بود.

یکی دیگر از این فیلم ها روز پنج شنبه گذشته از پایگاه اینترنتی "مجد" از پایگاه های اینترنتی نزدیک به جنبش حماس منتشر شد و در آن عملیات حمله گردان های عزالدین قسام در داخل پایگاه نظامی زکیم در شمال باریکه غزه، که در نهم جولای سال جاری میلادی صورت گرفت، به تصویر کشیده شده است.

در این فیلم، نیروهای گردان‌های قسام، از فاصله ای بسیار نزدیک با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند و حتی اقدام به منفجر کردن یکی از تانک های رژیم صهیونیستی کردند.

به نوشته یک روزنامه عبری زبان، ارتش رژیم صهیونیستی از پنج شنبه گذشته، تحقیقات درباره لو رفتن این فیلم ها را که دارای طبقه بندی فوق محرمانه است، آغاز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار