دوستی مهر: المپیاد امثال مهدوی کیا‌ها را از پشت نیمکت بیرون می‌آورد

سرمربی سابق تیم های ملی فوتبال پایه ایران گفت: با شرایطی که زندگی آپارتمان نشینی برای فرزندان ما رقم زده است، المپیاد درون مدرسه‌ای اکنون یک نهضت بزرگ است.

علی دوستی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: همواره اعتقاد داشته‌ام که ورزش باید از پایه و مدارس شروع شود و چیزی بهتر از برگزاری چنین المپیاد‌هایی نیست که بتواند توانمندی‌ ورزش دانش آموزان را نمایان کرده و به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد.
 
وی افزود: در یک کلاس 30 نفره دکتر، مهندس، قاضی، فوتبالیست‌ها، بسکتبالیست و... پشت نیمکت نشسته که ورزشکاران آن فقط با برگزاری رقابت های منظم ورزش نمایان می شوند به اعتقاد من امثال مهدوی کیاها‌، مجیدی‌ها که خودم آن را پیدا کردم  اکنون هم پشت نیمکت‌ها هستند و فقط باید با جدی گرفتن مسابقات درون مدرسه‌ای آنها را پیدا کرد.
 
سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان‌ در پایان خاطر نشان کرد: بنا به تجربه‌ مربیگری به بیش از 90 کشور سفر کرده‌ام اما به با استعدادی دانش آموزان ایرانی هیچ کجای جهان ندیده‌ام سمت و  سودادن آنها پس از شناسایی نخبگان المپیاد‌های درون مدرسه‌ای موضوع مهمی است که نباید از آن فراموش کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار