تمجید فیفا از غول آسیا/ پرسپولیس نوار شکست‌ناپذیری ازبک‌ها را پاره کرد

در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سایت های مختلف از جمله سایت رسمی فیفا در گزارشی از عملکرد تیم پرسپولیس در دو بازی گذشته تمجید کرد.

به هافبک استقلال برای جراحی پول ندادند!به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در ادامه تحلیل ها در چند روز گذشته پیرامون پیروزی های اخیر پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سایت های مختلف از جمله سایت رسمی فیفا در گزارشی از  عملکرد تیم پرسپولیس در دو بازی گذشته تمجید کرد.

این گزارش که در ادامه به بررسی عملکرد تیم های دیگر شرکت کننده در این دوره از مسابقات نیز پرداخته است در بخش هایی پرسپولیس را با عنوان غول آسیا یاد کرده و عنوان داشته است؛شروع موفق این غول آسیایی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا با دو پیروزی و از جمله برد مقابل تیم شکست ناپذیر ازبکستان با آن سوابق درخشان می تواند نوید روزهای موفق تری را برای پرسپولیس داشته باشد.

تیم ازبکستان تیمی با سوابق درخشان در لیگ داخلی خود و لیگ آسیاست که بازی مقابل آن می تواند سخت باشد اما پرسپولیس مقابل این تیم آسیایی در خاک ازبکستان توانست موفق باشد و به 3 امتیاز دیگری نیز دست یابد.

این سایت در ادامه  با اشاره  به تک گل محمد نوری در  نیمه اول نوشت ؛ پرسپولیس در یک کار گروهی توانسته با حفظ نتیجه به صدرنشینی خود در گروه A  ادامه  دهد و عملکرد بی‌نقصش را با کسب دومین پیروزی متوالی مقابل بنیادکار ادامه داد.

گل محمد نوری در تاشکند از روی نقطه پنالتی نوار شکست‌ناپذیری ازبک‌ها را پاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار