از سوی انتشارات سروش؛

کتاب "الگوهای جهانی آموزش پیش از دبستان" منتشر شد

کتاب "الگوهای جهانی آموزش پیش از دبستان" تالیف پریسا حبیبی و علی محمد احمدی قراچه از سوی انتشارات سروش منتشر و و روانه بازار نشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب حاضر حاصل تلاش نویسندگان و معرفی الگوهای آموزشی مطرح و متداول دوره پیش از دبستان در سطح جهان است. این الگوها با داشتن ویژگی های مطلوب و متناسب با نیازهای جامعه انسانی، وسعت استفاده در کشورهای مختلف و نتایج خوبی که از خود بر جا گذاشته اند الگوهایی موفق به شمار می آیند و آشنایی با آنها می تواند ضمن ارتقاء سطح آگاهی به بالا بردن کیفیت و کارایی برنامه های آموزش و پرورش دوران اولیه کودکی کشور کمک کند.

در این مجموعه تدوین الگوهای " مونته سوری" ، "اُنتاریو" و " های اسکوپ" توسط علی محمد احمدی و تدوین سه الگوی دیگر " رجیو امیلیا" ، " بانک استریب" و " والدورف" و تنظیم الگوهای فوق از جهت همسان سازی متون و ایجاد ساختاری یکسان توسط پریسا حبیبی انجام گرفته و در دو بخش ارائه گردیده است.

بخش اول این کتاب با عنوان " آشنایی با الگوهای اروپا" به دو الگوی ایتالیایی رجیو امیلیا و مونته سوری و الگوی والدروف از آلمان اختصاص یافته است و بخش دوم آن با عنوان " آشنایی با الگوهای آمریکا" به معرفی دو الگوی های اسکوپ و بانک استریت از ایالات متحده و الگوی انتاریو از کانادا پرداخته است.

نویسندگان کتاب به منظور آشنایی بهتر با الگوهای مذکور در ابتدای هر فصل از کتاب به شرح بنیانگذاران، تاریخچه شکل گیری و مبانی نظری و روان شناختی این الگوها پرداخته شده، سپس عناصر اساسی برنامه درسی آنها به تفکیک شامل اهداف، محتوا و سازماندهی آن، محیط یادگیری، روش، کارکنان و ارزشیابی ارائه و در انتهای هر فصل نیز مطالب مربوط به هر الگو در قالب یک جدول خلاصه گردیده است.

چاپ دوم کتاب " الگوهای جهانی آموزش پیش از دبستان" در 244 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و قیمت95000 ریال از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن 66493620-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ (۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: کتاب ، الگو ، پیش دبستان ، سروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار