اخاذی از دختر جوان در خودروی پژو 206/ زورگیری گوشواره و گردنبند با تهدید شمشیر

پسر جوان که با تهدید شمشیر اقدام به سرقت طلاجات دختر جوان کرده بود،‌توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 20 و 30 دقیقه 20 آذرماه عوامل گشت نامحسوس این یگان هنگام گشت زنی در آدرس جلال ال احمد به سمت شرق بعد از چهارراه دانشی بودند که مشاهده کردند سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حال زور گیری و اخاذی از خانم جوانی که بعداً خود را "سمانه" معرفی کرد،می باشد.

به دنبال این موضوع ماموران ضمن استعلام پلاک خودرو دریافتند خودروی مذکور از سوی مقام قضایی دستور توقف دارد و راننده آن باید سریعا بازداشت شود و  حکم جلب وی نیز صادر شده است.

با تجمیع  اطلاعات بدست آمده ماموران طرح مهار را به اجرا گذاشته و وی را دستگیر می نمایند و در بازرسی از خودردو یک عدد شمشیر و مقادیر متنابهی حشیش و گراس کشف می شود.

در بررسی های پلیسی مشخص می گردد که متهم که "منوچهر" نام دارد از اراذل اوباش متواری و تحت تعقیب پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ است که در ادامه از شاکیه  که "سمانه" نام داشت تحقیق شد که وی اعلام داشت در حال رفتن به دارو خانه بودم که متهم جلوی مرا گرفته و مرا به زور سوار ماشین 206 کرده و با تهدید شمشیر طلاها و گوشی موبایلم را از من گرفتند.

گفتنی است طبق اظهرات شاکیه ارزش اموال سرقت رفته از وی 7میلیون و 500 هزار تومان می باشد و در ادامه از متهم فوق مورد تحقیق و باز جوی شد که به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و زورگیری از شاکیه اعتراف کرد .

سرهنگ امیرحسین رضایی رییس کلانتری 118ستارخان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار