معاون فروش ایران خودرو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شورای رقابت قیمت دنا را شفاهی اعلام کرده است/ قیمت مدنظر خود را شنبه به شورا ارسال می‌کنیم

معاون فروش ایران خودرو با بیان اینکه در مصوبه شورا مطلبی تحت عنوان قیمت اعلام نشده است، گفت: ما بر اساس مصوبه شورای رقابت تا شنبه قیمت مدنظر خود را به صورت مکتوب و رسما اعلام و بر اساس اعلامیه خود در جلسه شورا دفاع می‌کنیم.

عبداله بابایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خوبی برای توسعه محصول خودرو دنا شده است که امیدواریم روند توسعه محصول تداوم یابد، اظهار داشت: شورای رقابت بر اساس پایه خودرو سورن، دنا را قیمت‌گذاری کرد درحالیکه دنا خودرو جدید و به روزی است.

معاون فروش ایران خودرو افزود: ما بر اساس مصوبه شورای رقابت تا شنبه قیمت مدنظر خود را به صورت مکتوب و رسما اعلام و بر اساس اعلامیه خود در جلسه شورا دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مصوبه شورا مطلبی تحت عنوان قیمت اعلام نشده است و اعضای شورا بر اساس معیاری که گفته شد به صورت شفاهی اقدام به اعلام قیمت کرده‌اند.

بابایی با بیان اینکه روند تولید دنا ادامه دارد و برای این محصول سرمایه گذاری خوبی انجام شده است، گفت: با توجه به قیمتی که خودروهای چینی در ایران دارند حداقل توقع خودروساز این است که ما را از چینی‌ها پایین‌تر قرار ندهند.

معاون فروش ایران خودرو در خصوص معوقات این شرکت نیز تصریح کرد: در تمام خودروها به روز هستیم و فقط در خودرو تندر90 دارای معوقات حدود هزار دستگاهی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار