کرمانشاه؛

تدفین پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در دالاهو

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان دالاهو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی اظهار کرد: این دو شهید والامقام 19 و20 ساله بوده که شهید 19 ساله در جزیره مجنون و طی عملیات خیبر به شهادت رسیده و شهید20 ساله هم در زبیدات عراق در تک دشمن به درجه رفیع شهادت نایل آمده است و به تازگی پیکر آنان توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص شده است.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید گمنام، فردا(28 آذر) پس از نماز جمعه از محل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه با حضور مردم مومن کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: همچنین مراسم وداع با این دو شهید گرانقدر سال‌های دفاع مقدس در شامگاه روز 29 آذر ماه سال جاری در مسجد المهدی شهرستان دالاهو و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

محمدی افزود: مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه(30 آذر)همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از میدان امام خمینی شهر کرند شهرستان دالاهو به طرف محل تدفین شهدای گمنام انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلی عینی شهدای کربلا در شرایط کنونی هستند، حضور این شهیدان در استان کرمانشاه را منشاء خیر دانست و ابراز امیدواری کرد حضور این شهیدان در استان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.