تاسیسات دریایی پیروز دربی فوتسال تهران/ عابدین خرید طلایی مقاومتی ها کار دست خوراکچی داد

چهار دیدار هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر در روز پنجشنبه انجام شد که طی آن یاران شمسایی پیروز دربی تهران شدند و دربی تبریز نیز به تساوی کشیده شد، در ساری نیز پرگل ترین و جنجالی ترین رقابت رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه،چهار رقابت انجام شد که طی آن در شهرهای تهران و تبریز دربی همشهری های فوتسالی برگزارشد. 
 
*** تاسیسات دریایی - میثاق  

در مهمترین دیدار این هفته که به مصاف تاسیسات دریایی و میثاق، نمایندگان پایتخت در لیگ برتر فوتسال مربوط می‌شد، رقابتی تنگاتنگ را شاهد بودیم.  

شمسایی برای از دست ندادن عنوان صدرنشینی و لک به منظور بهبود شرایط تیمش در جدول رده بندی به میدان آمدند البته نام دربی به جذابیت های این دیدار افزود .  
 
این رقابت از ابتدا با فشار حملات و ضد حملات دو تیم همراه بود تا بازی پایاپای به نمایش گذاشته شود اما در نهایت اصرار شمسایی برای گلزنی جواب داد تا در دو دقیقه پایانی بازی تاسیسات دریایی با شوت شمسایی، تیم برتر زمین شود و با نتیجه 1-0 به رختکن برود.  
 
رضا لک که علاقه زیادی به پاورپلی دارد و در اجرای این سبک مهارت خاصی دارد در نیمه اول پنج نکرد البته پس از گلزنی تاسیسات دریایی شاگردان لک نیز دو موقعیت پررنگ خود برای گلزنی را از دست دادند.  
 
در نیمه دوم سهراب خلیلی مدیرعامل باشگاه میثاق  به دلیل اعتراض به داوری  بار دیگر از زمین اخراج شد وی دو هفته گذشته نیز به همین دلیل از  زمین اخراج شده بود.  

تاسیساتی ها که به دلیل پیشی گرفتن از رقیب در نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی می کردند توانستند برای بار دوم توسط شمسایی دروازه میثاق را باز کنند تا طعم تلخ شکست در این دقایق به کام شاگردان لک بنشیند و برای بار دوم باخت در دربی را تجربه کنند.  
 
***شهرداری ساوه- مقاومت البرز  
 
در دومین دیدار این هفته شاهد مصاف قعرنشینان لیگ بودیم، جایی که شاگردان خوراکچی برای فرار از وضعیت موجود روی شکست همسایه خود در جدول حساب باز کرده بودند تا بتوانند نیم فصل را با گرفتن امتیازی شیرین از تیمی هفت نفره آغاز کنند.اما در نیمه نخست جریان بازی بر خلاف پیش بینی ها پیش رفت تا مقاومتی ها در برابر افکار فنی خوراکچی مغلوب نباشند و با زدن دو گل برتری خود را به رخ بکشند.  
 
نکته جالب توجه این جاست که علی عابدین  خرید مقاومتی‌ها با گلزنی در این  رقابت برایشان حکم خرید طلایی را داشت زیرا این بازیکن در گیتی‌پسند تمرین کرده بود و از نظر جسمانی در شرایط ایده‌آلی نسبت به مقاومتی ها به سر می برد که همین نکته ضعف ضربات آخر و خستگی تیم کرجی را پوشاند.  
 
در نیمه دوم علی عابدین در دقایق آغازی دیدار باز هم موفق به گلزنی برای تیمش شد تا مقاومتی ها فاصله خود را با شهرداری ساوه زیاد کنند و قدر تک خرید خود را بدانند اما عملکرد مطلوب تیم کرجی به همین جا ختم نشد تا بازیکن شماره 9 این تیم برای بار چهارم دروازه شهرداری ساوه را بگشاید.  

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.  
  
***شهروند ساری- گیتی‌پسند اصفهان 
 

تیم ابطحی در ساری میزبان گیتی‌پسند شد تا سومین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار شود این رقابت در حالی انجام شد که  گیتی پسند در نیم فصل نخست و همچنین  تعطیلات لیگ با حواشی دست به گریبان بود اما در این رقابت اصفهانی ها با وجود تمام مشکلات در نیمه نخست در رقابتی جنجالی خوش درخشید.  
 
شهروند ساری میزبان دیدار نخستین گل را توسط رسولی  به ثمر رساند اما اصفهانی ها با گلزنی اسماعیل پور گل دریافتی را جبران کردند در ادامه دوئل گلزنی دو تیم ره انجام برای بار دوم دروازه گیتی ‌پسند را گشود ولی مهدی جاوید با شوت خود کار را بار دیگر به تساوی کشاند.  
 
پس از گلزنی جاوید، گیتی‌پسند نبض بازی را در دست گرفت و با به ثمر رساندن  2 گل حساب کار در نیمه نخست را به 4-2 کشاند. البته چهارمین گل اصفهانی ها از روی نقطه پنالتی توسط اسماعیل پور به ثمر رسید زیرا یکی از بازیکنان شهروند ساری  توپ را با دست از دروازه بیرون کشید اما قضاوت داور در این مورد نیز حواشی به دنبال داشت.  
 
در این دیدار جنجالی یک پنالتی برای ساروی ها هم گرفته شد اما رسولی موفق به گل کردن آن نشد همین بازیکن در جریان اعتراض به پنالتی گرفته شده از زمین بازی اخراج شد.  

با آغاز نیمه دوم عملکرد ایده آل گیتی‌پسند ادامه یافت تا مهدی جاوید دروازه میزبان را بگشاید در ادامه ره‌انجام نیز موفق به گشودن دروازه محمدی شد تا بازی با نتیجه 5-3 ادامه یابد.  
  
امروز روز خوب برای گیتی‌پسند و مهدی جاوید بود تا این بازیکن سومین گل خود و ششمین گل تیمش را در هفته ائل نیم فصل به ثمر برساند اما عظیمایی بازیکن باتجربه ساری با به ثمر رساندن یک گل در دقایق پایانی بازی یکی از گل های دریافتی تیمش را جبران کرد تا حساب کار به 6-4 برسد. 
اما در نهایت بازی با نتیجه 5-7 به پایان رسید.
 
***پایاسازه- مس سونگون  

دیدار پایانی  روز نخست از هفته چهاردهم لیگ برتر با رویارویی همشهری‌های تبریزی لیگ برتر یعنی پایاسازه قعرنشین  و مس سونگون  مدعی انجام شد.مس سونگون که تا هفته پیش صدرنشین لیگ بوده و حالا در اواسط جدول قرار گرفته برای بازپس گرفتن جایگاهش و اثبات ادعای قهرمانی تلاش خود را به کار گرفت تا برنده بازی در نیمه نخست باشد که در نهایت با به ثمر رساندن یک گل در نیمه اول توسط عزتی  به هدف خود رسید.  
 
تیم پایاسازه هم که بار دیگر کادر فنی خود را دستخوش تغییر دیده در نیمه نخست نتوانست از سد همشهری خود بگذرد.  
 
در جریان نیمه دوم تیم مس سونگون توسط حسین زاده موفق به باز کردن دروازه پایاسازه شد تا اختلاف را به 2 گل برساند اما در همین دقایق امیر رییسی برای پایاسازه گلزنی کرد تا امید این تیم برای حداقل به تساوی کشیدن این دیدار بیشتر شود همین گل برای پایاسازه‌ای ها انگیزه شد تا با گذر زمان بازی توسط حمید واحدی که تنها خرید این تیم  در فصل نقل و انتقالات بود، به گل برسند.  

رقابت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید.  
  
  
انتهای پیام/ 

برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.