برگشت اکلستون به کمپانی سی وی سی

کمپانی CVC که مالک اصلی رقابت‌های فرمول‌یک است اعلام کرد برنی اکلستون در سمت مدیریت مسابقات فرمول‌یک باقی می‌ماند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این میان، لوکا دی مونتزملو مدیر اسبق کمپانی فراری به همراه پائول والش هم به جمع مدیران این کمپانی اضافه شدند.
ماه ها درباره آینده اکلستون در فرمول یک بحث های بسیاری وجود داشت.

شمار زیادی از خبرنگاران و صاحب نظران بر این باور بودند که والش به جای اکلستون در سمت مدیریت مسابقات فرمول یک کار می کند و رفته رفته از قدرت برنی در فرمول یک کم خواهد شد. 

پائول والش مدیر سابق کمپانی دیاگو بود که بزرگ‌ترین تولیدکننده نوشیدنی در بریتانیا است.
بسیاری بر این باور بودند که مدیر نستل به دلیل بیماری قرار است از سمت خود در هیئت مدیره فرمول یک کنار برود و به جای او، والش مشغول به کار شود.

 اما این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت. به جای آن، والش و مونتزملو به عنوان مقامات ارشد هیئت مدیره فرمول یک کار خود را در سی وی سی شروع کردند.

لوکا دی مونتزملو که ۲۳ سال در سمت مدیر کمپانی فراری مشغول به کار بود، امسال به دلیل نتایج نه چندان درخشان فراری در فرمول یک از سوی سرجیو مارکیونه مدیر گروه خودروسازی فیات کرایسلر از کار برکنار شده بود.

کمپانی سی وی سی هم به دلیل اجرایی شدن پرونده رشوه برنی اکلستون او را موقتاً از سمت خود در این گروه خارج کرده بود. اما با پایان یافتن این ماجرا، اکلستون باری دیگر در سمت مدیریت مسابقات فرمول یک کارش را ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار