تاکید شورای شهر بر تخریب طبقه اضافه پاساژ علاء‌الدین

پاساژ علاء‌الدین که این روزها به قطب خرید و فروش تلفن همراه کشور بدل شده است همیشه خبرساز بوده، گاهی به دلیل آتش سوزی، گاهی به دلیل پاتک پلیس به سارقان و قاچاقچیانی که این ساختمان و محیط پیرامونی‌اش را به محلی برای عرض اندام بدل کرده و حالا هم این پاساژ به دلیل ساخت یک طبقه غیرمجاز خبر ساز شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پاساژ علاء‌الدین که این روزها به قطب خرید و فروش تلفن همراه کشور بدل شده است همیشه خبرساز بوده، گاهی به دلیل آتش سوزی، گاهی به دلیل پاتک پلیس به سارقان و قاچاقچیانی که این ساختمان و محیط پیرامونی‌اش را به محلی برای عرض اندام بدل کرده و حالا هم این پاساژ به دلیل ساخت یک طبقه غیرمجاز خبر ساز شده است.

آنگونه که عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران عنوان کرده، اجازه تخریب طبقه اضافی این پاساژ از کمیسیون ماده 100 و دیوان عدالت اداری گرفته شده است و حالا باید دید که ثانیه شمار شهرداری تهران برای تخریب این طبقه اضافی چه زمانی به صفر می‌رسد.

ابولفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد سرانجام ساخت طبقه هفتم پاساژ علاء الدین گفت: حتما باید طبقه هفتم این پاساژ تخریب شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمیسیون ماده 100 رأی به تخریب این طبقه داده و نظر دیوان عدالت اداری نیز در مورد این رای مثبت بوده است، ادامه داد: 15 روز پیش نامه‌ای به شهرداری داده شده است که بر مبنای آن یک ماه فرصت دارد تا نسبت به تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین اقدام کند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به مثبت بودن رأی دیوان عدالت اداری و کمیسیون ماده 100 حالا باید دید که شهرداری تهران قدرت و جرأت تخریب این طبقه را دارد یا خیر؟

به گزارش ایسنا چندی پیش ابوالفضل قناعتی در صحن علنی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از امنیت پاساژعلاء‌الدین گفته بود که مسئولان این پاساژ نه تنها نسبت به ارتقاء امنیت و کیفیت این ساختمان اقدام نکرده‌اند، بلکه اقدام به ساخت طبقات اضافی کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.