آن چه در روی خط تهران پنج شنبه این هفته گذشت؛

رویای افتتاح متروی پرند کی به حقیقیت می‌رسد؟/ سرانجام شاخ به شاخ شدن رانندگان در دور برگردان شهید اندرزگو

روی خط تهران پنج شنبه این هفته پی گیر موضوع‌های نیمه کار بودن پل ورودی شهر قدس، بی توجهی رانندگان به دور برگردان شهید اندرزگو، تاخیر در افتتاح متروی پرند و نبود وسایل نقلیه عمومی در منطقه 22 شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ترافیک سنگین شهر بزرگ تهران یکی از بزرگترین  دغدغه‌های شهروندان و مسئولان است این معضل ترافیکی به جایی رسیده است که امان از اهالی پایتخت بریده است.
 
احداث زیر گذر و پل های سواره رو یکی از اقدامات مسئولان برای کاهش بار ترافیکی تهران است.
 
اما اهالی شهر قدس گله دارند چرا بعد از چهار سال هنوز پل ورودی شهر قدس تکمیل و به بهره برداری نرسیده است.
 
پیمانکار پل ورودی شهر قدس با اشاره به تاخیر و تکمیل بهره برداری از این پل گفت: در صورت تامین بودجه و هزینه‌های لازم ظرف مدت یک سال پل ورودی شهر قدس به بهره برداری خواهد رسید.
 
*حکایت شاخ به شاخ شدن رانندگان در دور برگردان اندرز گو چیست...!؟
 
آمار تصادفات و سوانح رانندگی در نقاط مختلف کشور حاکی از بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
 
با وجود اقدامات بسیار مسئولان برای پیشگیری از سوانح رانندگی آمار روز افزون تصادف جاده‌ها و بزرگراه‌ها و محورهای اصلی کشور به ویژه شهر بزرگ تهران یکی از بزرگترین معضلات این روزها است.
 
این بار نیز بی توجهی رانندگان و شاخ به شاخ شدن آن‌ها در دور برگردان بلوار شهید اندرزگو یکی از موضوع‌هایی است که روی خط تهران به آن پرداخته است.
امیدواریم شهروندان به ویژه رانندگان توجه بیشتری به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا کمتر شاهد تصادفات و سوانح رانندگی باشند.
 
*رویای افتتاح متروی پرند کی به حقیقت می‌رسد...!؟

زمان، سرعت، پیشرفت و تامین نیازهای جامعه و روزانه شهروندان یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.
 
تردد و به موقع رسیدن به امور و نیازهای روزانه شهروندان یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسئولان است، احداث  خطوط مختلف مترو در نقاط مختلف تهران وشهرستان‌های بزرگ این شهر بزرگ از بزرگترین اقدامات مسئولان است.

اما این بار اهالی شهر جدید پرند از تاخیر افتتاح مترو پرند گلایه‌های بسیاری دارند و بی صبرانه در انتظار افتتاح و بهره داری از مترو پرند هستند.

موضوع را با مسئولان مترو پیگیر شدیم آن‌ها در پاسخ به ما گفتند: در صورت تامین منابع مالی ظرف مدت 8ماه مترو پرند تکمیل خواهد شد.
ایستگاه‌های شاهد تا فرودگاه تا سال 94 به بهره برداری می‌رسد.
 
* انتظار اهالی منطقه 22 در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی


با توجه به آمار روز افزون جمعیت شهر تهران و لزوم تامین نیازهای اهالی این شهر بزرگ هنوز برخی از شهروندان از نبود امکانات مختلف رنج می‌برند.

نبود و کمبود وسایل نقلیه عمومی در منطقه 22 شهر تهران یکی از مشکلاتی است که اهالی این منطقه با آن مواجه‌اند.

فسایی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 22 با اشاره به اقدامات انجام شده در این باره گفت: انجام توافقات با بخش خصوصی و تامین تسهیلات حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از اقدامات شهرداری منطقه22 در تامین نیازهای اهالی این منطقه است.
 
خط 11اتوبوس‌های تندرو در آینده‌ای نزدیک در امتداد بزرگراه شهید خرازی-همت و در منطقه 22 احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: روی ، خط ، تهران ، پنج شنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
سلام درمورد آلودگی هوای تهران نظری داشتم والا اگراین پروژه مترو تهران و شهرجدید پرند به اتمام برسه هزاران خودرو شخصی به تهران سرازیر نمیشه هم تا حدودی مشکل ترافیک حل میشه هم آلودگی هوای تهران مسئولین بدون حل کردن مشکل همش بطور مسکن از مردم کمک طلب میکنن هرکسی اینو میدونه خطوط مترو شهرهای اطراف تهران راه اندازی بشه چقدر مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل خواهد شد امثال ما بدون ماشین چگونه از پرند به میدان ونک که محل کارمون هست رفت آمد کنیم مگه چقدرحقوق میگیریم که بدیم کرایه ماشین ما اهالی شهرپرند ازشما تقاضا داریم این مورد مترو شهرهارا پیگیری کنید وگرنه هرچی درست کردن خراب میشه و به فراموشی سپرده میشه با تشکر
آخرین اخبار