توسط پلیس انجام شد؛

دستگیری سارقان مامورنما در همدان

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان مامورنما درهمدان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان مامورنما در همدان خبرداد.

زارعی اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پلیس در حین گشتزنی در سطح شهر همدان به یک دستگاه خودروی سمند مشکی مشکوک شدند و برای بررسی مدارک هویتی افراد و مالکیت خودرو اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو، ماموران متوجه اظهارات ضد و نقیض سرنشین و راننده خودرو شدند که در نتیجه بازرسی از داخل خودرو باتوم، افشانه، بی سیم دستی و یک تیغه شمشیر کشف شد. وی اضافه کرد: در همین حین سرنشین خودرو، کارت عضویت حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان کرمانشاه را به منظور مجوز حمل تجهیزات مکشوفه ارائه کرد که ماموران به صحت کارت ارائه شده مظنون شدند و برای رسیدگی افراد را به همراه موارد کشف شده به اداره پلیس انتقال دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال باندی بودن، پرونده با دستور فضایی به پلیس آگاهی ارسال و به دایره عملیات ویژه محول شد که در ابتدا جهت اطمینان، خودروی دستگیرشدگان دوباره بازرسی شد. سرهنگ زارعی با ذکر اینکه کشف تجهیزات جدید، مسیر پرونده را تغییر داد افزود: با بررسی تکمیلی و همه‌جانبه و انجام استعلامات و اقدامات اطلاعاتی در نهایت متهم ردیف دوم لب به اعتراف گشود.

به گفته سرهنگ زارعی، متهم عنوان کرد که با تشکیل باندی از تیر ماه سال جاری به‌عنوان مامور ناجا اقدام به اخاذی از فروشندگان عمده مواد مخدر در سرآسیاب از حوزه شهرستان «ملارد » کرده و پنج فقره سرقت و اخاذی 570 میلیون ریالی با عنوان مامور ناجا از دیگر اقداماتشان بوده است. وی ادامه داد: متهم ردیف اول نیز با روبه‌رو شدن با اعترافات متهم ردیف دوم اقرار به مشارکت در این سرقت‌ها کرده و سه نفر از همدستانش را معرفی کرد که در نهایت در بازجویی تکمیلی به دادسرا معرفی شدند و سلاح‌های مکشوفه به اداره تشخیص هویت ارسال شد تا بررسی‌های لازم روی آن انجام گردد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.