صفوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازارهای میرکمالی و وحید تا پایان دی ماه به بهره‌برداری می رسند

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی از بهره‌برداری رسیدن بازارهای میرکمالی و وحید با مساحت هزار متر مربع تا پایان دی ماه خبر داد.

 سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه تا پایان سال 24 بازار میوه و تره بار ساماندهی و به بهره‌برداری می‌رسند گفت: ده بازار بحث تخریب و نوسازی آنها در سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار در حال اجرا است و همچنین 14 بازار در زمین‌هایی که فاقد بازار بودند احداث شده که تا پایان امسال این پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه با توجه به اینکه احداث خوابگاه ویژه کارگران و سرویس‌های بهداشتی ویژه شهروندان را در بازارهای میادین میوه و تره‌بار شهر تهران را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: این پروژه‌ها در جهت خدمات رسانی به شهروندان در دست اجرا قرار گرفته  به زودی پایان می‌پذیرد.

صفوی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای پروژه زیر ساختهای ناحیه صنعتی در میدان مرکزی در مساحت 50 هکتاری آغاز شده است یادآور شد: ایجاد معابر و اجرای تاسیسات زیربنایی مثل آب، فاضلاب و برق در این محدوده 50 هکتاری تا اواخر اسفند ماه آماده سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران خواهد بود و آنها می‌توانند فعالیتهایی مرتبط با بسته‌بندی، انبار، سردخانه، کمپوت سازی را شروع کنند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان ساخت مسجد سید الشهدا را با مساحت هفت هزار متری در میدان مرکزی آغاز کرده است اظهار داشت: کار شبستان این مسجد به اتمام رسیده و نمای مسجد نیز تا اواخر اسفند ماه به پایان می‌رسد.

وی با توجه به ساماندهی 8 در ورودی میدان مرکزی بیان داشت: کارهای طراحی و ساخت نمونه و اسفنج‌های قالب میوه در بازارهای در جهت ارتقا کیفی خدمات و زیبای و همچنین بحث ساماندهی پالتها را در دستور کار قرار داده‌ایم و ارایه محصولات را در تعدادی از بازارهای این سازمان خواهیم داشت.

صفوی خاطر نشان کرد: بازار میرکمالی در منطقه 22 و بازار وحید در منطقه 18 با مساحت هزار متر مربع تا پایان دی ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازار ، بهره برداری ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار