رضا عقابی:

خداکند استعفای خوراکچی زرگری نباشد/ با من آقایان ادعای سکونشینی داشتند حالا فقط به بقا در لیگ فکر می کنند

سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: زمانی که سرمربی بودم با بودجه سی صد میلیونی ادعای سکونشینی میکردند و معجزه می خواستند اما حالا با یک میلیارد بودجه بقاء در لیگ را هدف قرار داده اند.

رضا عقابی سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این روزها ودر شرایط نامطلوب تیم فوتسال شهرداری ساوه به این موضوع فکر میکنم که آیا یک مربی حرفه ای پس ازهفت هفته باخت متوالی یک تیم نباید از منیت خود بگذرد و جهت اعمال تغییرات در تیم، استعفا رسمی بدهد و برود تا لااقل به واسطه ایجاد یک شوک، تیم جان تازه ای بگیرد و از وضهیت فعلی فاصله گیرد.
 
وی افزود: در این صورت حتی اگر جایگاه تیم ایده آل نباشد اما زحماتی که اشخاص دیگر طی چندین سال برای این تیم کشیدند به هدر نخواهد رفت و منتظر سقوط به لیگ دسته یک نخواهیم بود این در حایست که طی ده سال افراد زیادی از جمله من برای موقیت این تیم از جوانی و زندگی خود گذشته ایم. شاید با ورود شخص دیگری  تغییراتی ایجاد شود که برای سال بعد نیز خود را لیگ برتری بدانیم
 
عقابی در ادامه بیان داشت: از ابتدا نیز حضور خوراکچی در این تیم به منظور بهبود شرایط و نجات تیم از قعر جدول بود و وی برای احیای این تیم به ساوه آمده بود نه در شرایط معمولی پس اگر با حضور این مربی به هدف نمی رسیم رفتنش امری بسیار طبیعی است و حالا به نظرم فرصت خوبی در اختیار خوراکچی و همکارانش قرار گرفته است تا پس از باخت سنگین برابر مقاومت قعر جدولی و با مشکلات فراوان مالی، از این تیم بروند.

فرصتی به وجود آمده تا خوراکچی قید منافع شخصی خود را بزند و جای خود را به شخص جدیدی دهد که با افکارش تیم را از وضعیت کنونی نجات دهد البته شنیم این مربی استعفای خود را اعلام کرده اما امیدورام این استعفا جنبه سیاه بازی نداشته باشد و به واقع از تیم جدا شود.

*چطور پس از هفت هفته باخت مسئولان به فکر جریان سازی نیفتادند

وی تصریح کرد: چطور میشود در بازی سوم  یک تیم آن هم در نیمه اول  و به میزبانی ساوه در حالیکه بازی به تساوی کشیده شده است  یکی از مسئولین باشگاه به 8 نفر جوان زیر 17 سال بگوید بر علیه سرمربی شعار بدهید تا به اهداف خود که جدایی من از تیم بود نزدیک شود اما حالا همان مسئول بعد از 7 هفته باخت متوالی دلش برای تیم نمی سوزد و کاری انجام نمی دهد
 
چوب خدا صدا ندارد اول فصل زیر پای من را خالی کردند و حالا در قعر جدول ایستاده اند هر کس که منشا کارغیراخلاقی باشد باید جواب پس بدهد.
 
عقابی اظهار داشت: من به عنوان یک سرمربی حتی اجازه اخراج یک بازیکن نداشتم اما تا کنون  خوراکچی 8 بازیکن اخراج کرده این در حالیست که اساس تشکیل تیم ساوه استفاده از نیرو ای بومی بوده اما حالا شجری تنها بازیکن بومی در تیم است  که او را م من فوتسال در سطح ملی معرفیش کردم و خط نزدنی است.
 
معتقدم در شرایط فعلی این تیم، باید یک اتحاد درآن بوجود بیاید که این موضوع با بازگشت چند بازیکن اخراج شده عملی می شود، متاسفانه در این مدت از نظرات و پیشنهادات  پیشکسوتان و زحمتکشان این تیم استفاده نشد و تمام تصمیمات ختم به یک نفر شده که امروز به این جا رسیدیم این نتیجه خودرای برخی افراد است اما ساوه و فوتسال از آن ضربه خوردند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیارد برای تیم خرج شده و  بهترین بازیکنان فوتسال ایران در تیم  حاضرند که از نظر فنی سطح بالایی دارند اما این تیم مقابل تیم کرج که شاید بودجه 50 میلیونی هم ندارد در ساوه شکست می خورد، 

این نشاندهندی تصمیمات غلط و نا به جاست،  شهرداری به بن بست تاکتیکی خورده است.
من با 300 میلیون تیم را نهم  جدول کردم یعنی رتبه تک رقمی اما آقایون گفتند این رتبه در شان ما نیست و ادعای سومی داشتند اما حالا با بودجه یک میلیلردی هدف گذاری باشگاه به حفظ تیم در لیگ برتر ختم شده است.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، اعتراض ، عقابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار