استاندار قم؛

احداث شهرک سلامت و بیمارستان 800 تختخوابی در قم

استاندار قم از احداث بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت در قم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارانو به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه بررسی طرح های حوزه سلامت قم بر اتمام هر چه زودتر بیمارستان های نیمه تمام با کمک دولت و خیرین تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید و به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه اقدامات دولت در حوزه سلامت موجب رضایت مردم خصوصا اقشار کم درآمد شده است.

استاندار قم برگزاری این جلسه با حضور خیرین را بسیار نتیجه بخش عنوان کرد و افزود: استان قم از تصمیمات این جلسه برای سالها بهره خواهد برد.

وی با بیان اینکه قم در حوزه سلامت فاصله زیادی با نقطه مطلوب دارد خاطرنشان کرد: سه بیمارستان فرقانی، امجدی و دانشگاه آزاد که بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی آنها نیز انجام شده است، به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام هستند.

استاندار قم اعتبارات دولتی را بسیار کم و ناکافی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با کمک بیوت مراجع عظام و خیرین بتوانیم این سه بیمارستان را هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسانیم.

این جلسه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و خیرین برگزار شد.

کمک خیرین در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام قم، احداث بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت قم و تعهد وزارت بهداشت مبنی بر پرداخت 10 درصد از سود مبلغ وام اخذ شده توسط خیرین در جهت ساخت بیمارستان نیز از مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.