سارا بهرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

کار در "پرده نشین" یک حس و تجربه‌ای متفاوت برای من بود

بازیگر نقش مائده در سریال "پرده نشین" گفت: از بهروز شعیبی بسیار آموختم و کار کنار او و تیم با تجربه‌اش یک حس و تجربه‌ای متفاوت برای من بود.

سارا بهرامی بازیگر سریال "پرده نشین" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:
بازیگری برای ما همیشه سرکار بودن نیست، من دلم می خواهد آرام آرام قدم بردارم و در زمان‌های مناسب به صحنه  تئاتر بروم و در زمان درستی به تلویزیون و سینما بیایم.

وی در خصوص بازی در کاراکتر "مائده" و محدود شدنش در آینده به واسطه‌ی ایفای این نقش در نقش‌های اینچنینی افزود: من یک بازیگرم و باید نقش بازی کنم و فکر این مسئله که اگر کسی کاراکتری را بازی می‌کند دیگر تنها به آن کاراکتر محدود شود، بی معنی است.

بهرامی تصریح کرد: خدا را شکر تا این لحظه که "پرده نشین" از شبکه یک سیما در حال پخش است، من در اثر دیگری به کارگردانی بهرام توکلی مشغول بازی هستم.

وی با اشاره به سریال "پروانه" ادامه داد: آنقدر که از سریال "پروانه" آموختم و آن اثر به من یاد داد، فکر نمی‌کنم سریال دیگری برای من اینگونه باشد.

این هنرمند کشورمان ابراز داشت: در "پروانه" یک استاد خوب در مقام کارگردان در کنار من بود که توانستم خیلی از تجربیات را کسب کنم.

بهرامی با اشاره به بهروز شعیبی کارگردان سریال"پرده نشین"، گفت: از بهروز شعیبی بسیار آموختم و کار کنار او و تیم با تجربه‌اش یک حس و تجربه‌ای متفاوت برای من بود.

وی تصریح کرد: من مطالعه بسیار دارم و سعی می کنم به نکاتی که به یادگیری بازی من کمک می کند، توجه کنم و در شکل کلی آن از چیزی وام نمی‌گیرم.

بازیگر نقش "مائده"، ادامه داد: پیام دهکردی به عنوان استاد من و تاثیر گذار‌ترین فرد زندگی‌ام همیشه می‌گفت که قبل از بازی فوتبال باید ورزش کرد و قوی بود و در زمین فوتبال نیز فقط باید فوتبال بازی کرد.

بهرامی افزود: در تئاتر خودم را تقویت می کنم تا بتوانم در تلویزیون و در سینما بازی قابل توجهی را ایفا کنم و خوشحالم که تا به امروز با هنرمندان و کارگردان خوبی کار کرده‌ام.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
سریال ضعیف و کلیشه ای ـه
با وجود این کادر بازیگری انتظار بیش از این رو داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
یکم از موهاش پیداس