نماینده ولی فقیه در گلستان:

فضاحت‌های حقوق بشری آمریکا، سبب رسوایی بیشتر مستکبران شده است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام ‏جمعه گرگان با اشاره به گزارش ۵۰۰ صفحه‏‌ایی حقوق بشری آمریکا، گفت: فضاحت‏‌های اخیر حقوق بشری آمریکا، سبب رسوایی بیشتر مستکبران شده‏ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌‏های این هفته نماز عبادی سیاسی شهر گرگان اظهار داشت: انتشار این گزارش از سوی دموکرات‏‌ها بر علیه جمهوری‏‌خواهان، سبب رسوایی هرچه بیشتر آمریکا به عنوان مهم‌ترین مدافع خودخوانده حقوق بشر در دنیا شد و کشوری که تاکنون ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‏‌کرد خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نخستین کشوری که برای اولین بار بمب اتمی بر علیه بشریت استفاده کرد پس از گذشت 50 سال به نتیجه می‏‌رسد که تحریم‏‌ها بر علیه کوبا بی‏‌فایده بوده و اشتباه کرده است.

آیت‏ الله نورمفیدی با اشاره به حماسه راهپیمایی 20 میلیون شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در چند روز گذشته در کربلا گفت: بزرگترین راهپیمایی عظیم انسانی در دنیا پیام‌‏های بسیاری داشت از جمله این‏که، نهایت و میزان دل‌بستگی و علقه شیعیان به اهل بیت(ع) را نشان می‏‌دهد و از سوی دیگر، حضور میلیونی انسانی در کربلا سبب رعب و وحشت داعش شد به گونه‏‌ایی که در این مدت دست به کوچک‌‏ترین جنایتی نزدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم‏چنین با اشاره به ایام شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) گفت: دو گروه بنی‏امیه و بنی‏‌عباس مشکلات و جنایات بسیاری را در حق اهل بیت(ع) و فرزندان پیامبر روا داشته تا جایی که آنان را یا به شهادت رسانده و یا زهر خوراندند و این نشان‏‌دهنده نهایت دشمنی و کینه این گونه گروه‌‏ها را نسبت به پیامبر و خاندان شریف ایشان را می‏‌رساند.

آیت‏‌الله نورمفیدی هم‏چنین در خطبه نخست با اشاره به فرارسیدن 28 صفر سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام(ص) نیز گفت: آن حضرت در آخرین حجی که بجا آوردند در خطبه‌‏ایی به مسلمانان خطاب کرده و آن‏ها را سفارش کرده هیچ‏گاه قرآن و عترت را از هم جدا ندانند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان در همین خطبه فرمودند خداوند مال و جان مسلمانان و مومنان را بر یکدیگر حرام کرده و هیچ‌‏کسی بر دیگری امتیاز ندارد مگر به تقوای الهی و در پایان هر فراز خطبه خود می‏‌فرمود خدایا شاهد باش آن‏چه را که باید می‌رساندم به مردم ابلاغ کردم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.