"احسان کرمی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علاقه اصلی‌ام بازیگری در تئاتر است/ بازیگران مشهور سال‌های دور در "360 درجه"

"احسان کرمی" گفت: کار کردن با "فرامز قریبیان" برایم افتخار بزرگی است؛ مسعود فروتن پدیده‌ی سی و سومین دوره جشنواره فجر خواهد شد.

"احسان کرمی" گوینده و بازیگر فیلم "360 درجه" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "360 درجه" گفت: من از یک سال و نیم پیش در جریان ساخت فیلم "360 درجه" توسط "سام قریبیان" بودم و پیش از این نیز در تئاتر با هم همکاری زیادی داشتیم و بازی من در این فیلم بیشتر جنبه‌ی رفاقتی داشت.
 
وی در ادامه افزود: ابتدا قرار بود من در این فیلم نقش دیگری را بازی کنم که بعد از تصحیح فیلمنامه تصمیم عوض شد. در حال حاضر در کنار امیر آقایی نقش یک دستیار پلیس به نام شاملو را بازی می‌کنم.
 
مجری "رادیو هفت" در خصوص کار با سام و فرامرز قریبان اظهار داشت: کار کردن با "فرامرز قریبیان" برایم افتخار بزرگی به حساب می‌آید و "سام قریبیان" هم کارگردان فوق العاده‌ای است که برای تک تک لحظه‌های فیلمش و جزء به جز نقش‌ها برنامه ریزی خاصی دارد و برای هر نقش کوچکی هم به دنبال یک بازیگر ممتاز می‌گردد.
 
وی ادامه داد: "سام قریبیان" در شرایط خاصی در تئاتر آمد و برای من بازی کرد و من نیز در جبران کار او به ایفای نقش در 360 درجه‌ی او پرداختم. باید بگویم که تمام عوامل این فیلم جزو بهترین‌ها در سینما هستند و "سام قریبیان" با دقت و وسواس بسیاری عوامل را انتخاب کرده است.
 
وی ادامه داد: از این جهت "سام قریبیان" شایستگی دریافت جایزه‌ی بهترین کارگردان در سی و سومین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر را دارد.
 
کرمی با اشاره به حضور چهره‌های نام آشنای کمتر دیده شده در فیلم "360 درجه" خاطرنشان کرد: "سام قریبیان" در فیلم 360 درجه از چهره‌هایی استفاده کرد که سال‌ها از سینما دور بودند و در عین شهرت بعضا فراموش شده بودند. به نظر من "مسعود فروتن" به زیبایی در این کار درخشید و پدیده‌ی سی و سومین دوره جشنواره فجر خواهد شد.
 
وی پیرامون جشنواره‌ی فجر امسال عنوان کرد: به نظرم جشنواره‌ی بسیار خوب و پر باری را پیش رو داریم. من هم با دو فیلم "360 درجه" و "دربست" در این جشنواره حضور پیدا خواهم کرد.
 
کرمی درباره فیلم گفت: "دربست" به کارگردانی علی خامنه، فیلم کم خرج و جالبی است که من در آن نقش یک روحانی جوان را بازی می‌کنم و این فیلم تدوین سختی را در پیش دارد.
 
مجری برنامه "زنده رود" درباره‌ی پیش بینی‌اش از جایگاه فیلم "360 درجه" در جشنواره فجر اظهار داشت: این فیلم جزو سه فیلم برتر جشنواره خواهد شد و روزهای بسیار خوبی را در انتظار فیلم می‌بینم.
 
وی با تاکید بر علاقه‌ی زیادش به بازیگری در تئاتر خاطرنشان کرد: علاقه‌ی اصلی من بازیگری در تئاتر است. خوبی تئاتر در حس فوق العاده و تکرار و تمرین زیادش است. در سینما، تمرین بسیار کم و سختی کار زیاد است. من با پیشنهاد بازی در آثار سینمایی را داشته‌اما اما همیشه به دنبال‌ آثار با کیفیت بودم که امسال و در دوران دوری من از تلویزیون این اتفاق افتاد. مسلما در آینده برای بازی در فیلم‌های مختلف حساسیت بیشتری به خرج می‌دهم و آثار سطح بالایی چون "360 درجه" را انتخاب خواهم کرد و به بازی در آثار سطح پایین تن نخواهم داد.
 
"احسان کرمی" در پایان گفت: امیدوارم مردم از فیلم "360 درجه" استقبال خوبی کنند و می‌دانم داستان "360 درجه" روایت فوق العاده‌ای است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند.
 
گفتنی است؛ "360 درجه" به تهیه کنندگی "فرامرز قریبیان" و کارگردانی "سام قریبیان" جهت شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فجر ساخته شده است و "میلاد کی مرام"، "بهاره رهنما"، "پریناز ایزدیار" و "احسان کرمی" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.