زنجان؛

نقش مهم آموزش و پرورش در آموزش مسائل زیست محیطی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان بر نقش مهم آموزش و پرورش در آموزش مسائل زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از برگزاری دو دوره آموزشی" سواد پایه محیط زیستی" و " تبیین مدارس جامع محیط زیست" در زنجان خبر داد.

محمد پور  در این باره افزود: در راستای تفاهم نامه اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان دو دوره آموزشی" سواد پایه محیط زیستی" و " تبیین مدارس جامع محیط زیست" ویژه مدیران مدارس و مربیان مدارس منتخب شهرستانهای زنجان، ایجرود و سلطانیه به مدت سه روز برگزار شد.

وی ادامه داد : در این دوره سه روزه بیش از 200 نفر از مدیران و مربیان بهداشت مدارس شهرستانهای زنجان، ایجرود و سلطانیه حضور داشتند که اداره کل آموزش و پرورش استان نیز همکاری خوب و موثری در برگزاری این دوره داشته و در نظر داریم با همکاری این دو مجموعه دوره های آموزشی آشنایی با محیط زیست در آینده برای دانش آموزان استان نیز برگزار گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اهمیت آموزش در حفاظت از محیط زیست خاطر نشان کرد : انتظار داریم با برگزاری این دوره ها و با تلاش مدیران و مربیان بهداشت مدارس استان، دانش آموزان استان نیز با مفاهیم محیط زیستی آشنا شده و در توسعه مدارس جامع محیط زیستی مشارکت و ما را در پیشبرد اهداف سازمانی و حفاظت از محیطزیست یاری نمایند تا شاهد محیط زندگی سالم و با نشاطی باشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آموزش ، محیط ، زیست ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.