جام فجر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز؛

درخشش نمایندگان ایران در مسابقات

مسابقات تنیس روی میز جام فجر جوانان و نوجوانان در بخش انفرادی دختران و پسران و مسابقات دوبل با مشخص شدن قهرمانان به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات فینال جام فجر جوانان و نوجوانان تنیس روی میز در بخش انفرادی دختران و پسران و مسابقات دوبل پسران برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران به قهرمانی رسیدند.

در فینال پسران که در سالن غدیر شهر قزوین انجام شد در رده سنی جوانان سروش امیری نیا در فینال 3 بر صفر حامد باشت باوی را شکست داد و قهرمان شد. در این رده سنی آرمان حاجیعی و پارسا جنتی به مقام سوم مشترک رسیدند.
 
در فینال رده سنی نوجوانان امین احمدیان در یک بازی نزدیک 3 بر 2 مقابل علیرضا رهنما به برتری رسید و عنوان قهرمانی نوجوانان پسر جام فجر را بدست آورد. در رده سنی نوجوانان پسر مهدی جلیلی و آریا امیری به مقام سومی مشترک این رقابت ها بسنده کردند.
 
فینال انفرادی دختران نیز امروز  در سالن پیام نور شهر قزوین برگزار شد. در مسابقات جوانان مینا پور موسوی در یک بازی نزدیک 3 بر 2 غزاله مولاطلب را مغلوب کرد و بر سکوی نخست ایستاد، در مسابقات رده سنی جوانان دختر مریم فرعی و زهرا علوی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
 
در فینال انفرادی نوجوانان دختر فاطمه جمالی فر و صبا صفری بازی فینال را برگزار کردند که در پایان فاطمه جمالی فر 3 بر صفر پیروز مسابقه شد و به مقام قهرمانی رسید. مهشید اشتری و فاطمه مختار رضایی بر سکوی سوم مشترک مسابقات ایستادند.
 
همچنین در رده سنی نوجوانان تیم مهدی جلیلی و مرتضی رضایی تیم علیرضا رهنما و حمید شمس را 3 بر 2 شکست داد و قهرمان شد. در رده سنی جوانان در بازی فینال سروش امیری نیا و حامد باشت باوی 3 بر یک تیم رایتر و ماخاکایوف از قزاقستان را شکست دادند و در جایگاه نخست مسابقات دوبل ایستادند.
 
این مسابقات از روز سه شنبه با حضور 7 تیم خارجی برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، جام ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار